jessica-mywords

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Jessica - 20 januari 2011 20:18

Jag retar mig nå så otroligt mycket på reklamen för "Kniven mot strupen".

Varför undrar ni,jo för att det har ju gått iaf en säsong kanske till och med 2 om jag inte mins fel och ändock (!?!) säger han i reklamen vad han heter och att han tycker att man ska anmäla sig till hans "NYA" program.. Vaddå nya?? Så irriterande att de inte har bekostat att göra en ny reklam.. Kanske var det så att det inte gick så bra för det där programmet, skramlade inte in tillräkligt med pengar. Men då kanske det är en väckarklocka att man inte ska göra en säsång till om man inte ens har penagr till en ny reklam.. Fast vad vet jag... det kanske inte ens har med penagr att göra så..  Men dåligt tycker jag iaf att det är. !



By the way så har jag vart å gjort rätt för mig hon läkaren idag.. haha.. Jag var verkligen inte den enda som gjort den missen hahha...


Är handbolls-VM.. WHIOH! Älskar... Just nu är det polska männen vi ska vinna över så jag ska hejja på de nu!


Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 20 januari 2011 08:32

Var hos läkare igår.. Och trost att jag och min syster pratat om hur vida det gick till när man skulle betala och trost att sköterskan som jag var inne hos dessutom frågade mig om jag hade betalat eller om nån sagt hur jag skulle betala så glömde jag det.. Och jag känner mig sååå skyldig.. Så jag måste springa upp till de på lunchen och göra rätt för mig..  Fattar inte att jag glömde men det är ju en sån där undersökning som man bara vill ifrån när man väl är klar.. =)


Idag kommer Märy och ska bo här ett tag.. Vet inte hur länge.. det visar sig...


Nu måste jag dock göra mig helt klar för jobbet... Fick förresten lite extra tid imorn.. =) Alltid något..


Ha en bra dag!
Kramar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards