jessica-mywords

Alla inlägg under april 2011

Av Jessica - 12 april 2011 19:36

Första dagen på jobbet efter min lilla tripp till Halmstad.. Jag har haft en underbar helg med mina vänner, 2 respektive och lilla Julie.. 

Åkte i torsdags var en seg dag på ett vis för hela dagen blev ju bilåkande. Tur att vi var 3 som kunde turas om att köra. Välkomnades med mat och vin.. Mycket trevligt. Och dessutom var det en helt fantastiskt fin lägenhet de har fått sig. =)

På fredagen åkte vi brudar till Ullared. På ca 5 timmar hade man bränt 1500 utan att ens fatta det.. Hur sjukt som helst... Det var en upplevelse men jag är inte i nått behov att åka ner igen.. =P

Therese och Niklas dök upp på fredagskvällen och sen rullade kvällen på med massa snack och skratt... =)


Lördagen tog vi det lungt och åt frukost och gjorde oss i ordning för en sväng ner på lilla stan... Systemet och en lite lätt lunch hann vi med innan vi åkte hem och började mysa in oss igen.. =) Vissa åkte och handlade och vissa var hemma och degade..

Middagen blev lyckad och det var roligt att se vad de andra hade hittat på... Emma och Fina vann med isn efterrätt och alla vi andra kom på 2 plats.. Och det är sant inget fusk..!! =)

På söndagen åkte vi hem strax efter 12. Det gick jättebra.. Och det kändes som att det gick fortare..  Kanske för att jag somnade.. =P


Det var skönt att komma hem.. Det blev väldigt tyst men efter 4 dagar kackael och tjo var det skönt ändå...

Marie hade flyttat och lämnat små söta lappar efter sig.. Och en pressent! Tack du!


I måndags rev jag och Emma r klädkammaren.. =) WHIII vilken tur att hon hjälpte mig jag hade inte fixat det själv.. =) Och Emma... den där elgrejen det var inget... haha vi som var så försiktiga.. :P


Köpte slippapper idag så jag ska väl försöka ta mig upp imorn och börja slipa ner lite kanter på ena sidan..


Nu ska jag plocka lite innan jag somnar kände nu efter maten att jag var rätt trött ändå..


Massa kramar

/
Jessica

  










Av Jessica - 5 april 2011 10:11

Idag ska jag ta mig i kragen och köra på här hemma.. (som om jag inte brukar göra det när jag är ledig) =P

Men jag vill ha det fint tills jag kommer hem efter vi vart nere i Halmstad. Och jag kommer varken hinna eller orka nån annan dag innan så.. Det är väl bara att köra på..  Har iaf börjat med en tvätt... =) Alltid något.


Har vart och hämtat ut mina nya nycklar oxå till det kommande låsbytet. Trodde det skulle vara kö längs vägen men det var bara jag just då, vilket inte gjorde mig nått efter som jag inte hade lagt nå större vikt på smink å hår haha... Om jag skulle sprungit på nån så hade det väl iaf bara vart gubbar och tanter... Iaf inte nån speciell.. ;)


Ska gå ut en prommenix efter 12 när Sandra slutat skolan.. och sen ska jag bort en sväng i kväll... Hämta hem lite saker som jag glömde i helgen.. =)


Så jag borde inte sitta här utan sätta igång.. Men jag tycker mig nyss ha vaknat och får nig tillåtelse att hänga en stund till.. =)


Ha en trevlig tisdag!

Kramar

/
Jessica

   




Av Jessica - 3 april 2011 20:09

Fredagen artade sig ju riktigt bra... Tror jag iaf.. Det lär ju visa sig.. När vet man dock inte.. =)


Har jobbat hela helgen.. dagen gick ju betydligt bättre än gårdagen... Jag har nog aldrig mått så taskigt och jobbat.. hahah..


Nästa vecka jobbar jag 2 dagar och sen har jag tagit ut 2 semesterdagar... FÖr vi ska ju dra oss ner till Annica och Chrisse... Det ska bli kul att se deras nya lägenhet och skönt att få komma bort en sväng..

Tisdagen kommer väl bestå av tvätt och lite sånt som ska förberedas inför trippen..


Nu ska jag ta och äta lite och kolla på tv... Får se när min inneboende kommer hem.. Hon är och målar i sin lägenhet som hon ska flytta till.. =)



Hörs och syns!
Kramar

/
Jessica

  



Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards