jessica-mywords

Alla inlägg under juli 2012

Av Jessica - 28 juli 2012 23:37

En månad har gått förbi och min lilla vistelse på sandras jobb är slut! :)
På måndag är jag återigen å knegar på butiken. Ska bli kul å se 2 av 4 iaf :)

Idag stod det att det skulle va fint väder. Strålande solsken och varmt heeeela dagen. Vad hände med det lixom? :( haha rena skämtet ju!
Vi åkte ut till johannisbergs camping och ja det va varmt till en början, si så där i en timme sen mulnade det på och undertiden vi åt lunch kom det lite droppar.
Halv tre var jag hemma igen och det var inte lång stund efter att jag klivit in genom dörren som det stod som spön i backen. Ett tag trodde jag nästan att det haglade för det lät så mycket.

Igår kväll hängde vi på Rönnby, jag och Marie, hos världens bästa Becca :) åt tacos och klämde i oss en massa onyttigheter till den senaste twilight-filmen. :) mycket trevligt!

Och nu när jag la mig i sängen för att blogga, efter en kväll hos Sandra och man så blev det myrornas krig igen på tvn. Nu måste det va nå galet!? 3 gången på mindre än 2 veckor!?!? Vad är det som sker?

God natt vänner!
Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 25 juli 2012 17:16

Härligt med värme och sol en hel dag. Synd bara att man jobbat :)

Sista dagarna nu på kontoret, ja förutom de ev extratimmarna, jag fått oxå. Nu känns det tråkigt att lämna stället då jag börja komma in i arbetet och fått lära mig lite annat oxå men så är det. Står ju en avdelning i butiken som väntar på mig så.. :)

Undrar vad det är med mig och duvor!? Kommer ni ihåg duvan som föll rakt ner från himlen framför mina fötter förra sommarn!? Igår när jag kom hem låg det en utanför porten, funderar på om nån försöker säga mig nått.. Haha

Vill bara säga att jag nästan tänkte skita i å ställa in cykeln idag då en otrevlig liten (inte så liten i mitt tycke) sak bestämt sig för att bosätta sig på plupp-sattsen....

Ska tänka ut va jag ska äta nu. Rota lite i frysen..

Kram på er!
/
Jessica

Av Jessica - 19 juli 2012 19:29

Tänk att det redan är fredag imorn, igen! Skönt!! Känner tyvärr att jag inte tagit vara och uppskattat vardagskvällarna jag haft på det viset jag tänkt nu när jag har jobbat "kontorstider" och ja!! Det kommer jag på nu när jag bara har 6 dagar kvar innan 19-kvällarna kryper på mig. Men men...

Imornkväll kommer Carro L och Sofia över en sväng! Dricka lite vin, käka lite godis och prata. :) Mysigt!!!
Och på lördag ska jag hem till syster och äta tacos på kvällen. Hoppas på fint väder på dagen oxå så man kan få lite färg till.

Helgen kommer som ni förstår swicha förbi då jag ska hänga med fina vänner på lördagen oxå! Finbesök från halmstaden förstår ni.

Trevlig helg på er!
Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 18 juli 2012 17:56

Konditionen är som bortblåst!? Hur ska detta gå på blodomloppet!?!?!
Nej då så illa är det nog inte, var ju bara det att jag är så känslig för håll och hällde i mig en liter vatten innan jag drog ut så det var nog det som hindrade till mesta del. Vi kan ju alltid hoppas ;)
Borde kanske ha angagerat mig i det här lite tidigare men ja, bättre sent än aldrig!!

Kramar på er!
/
Jessica
<3

Av Jessica - 17 juli 2012 18:54

Det här önskar jag fanns på min förra resa men det gjorde det inte. Så nu är jag glad, nästan löjligt glad att det finns till nästa!! :)
Det har äntligen gjorts en App till iPhone (bl.a.) så jag kan blogga ordentligt på mobilen och dessutom lägga upp bilder.
Ni som följde mig på förra resan vet ju att det mest va text då ;) men nu som sagt.
Så det här är ett testinlägg. Provar lägga upp en bild på en gång oxå. Det är från torsdagen då fina och jag var på vardagsrum, toppenbra mat och mysigt ställe. :)
Håll till godo!!
Kramar
/
Jessica
?

Av Jessica - 16 juli 2012 18:18

Tanken har slagit mig flera gånger under de senaste veckorna att jag ska sätta mig och ge er en uppdatering men tiden har bara runnit genom fingrarna på mig och inte minst för att jag har de2 senaste veckorna nästan dagligen sovit bort 1 till 2 timmar i soffan då min arma kropp inte är van med 8-16 jobbtider. =)


Men idag är första dagen jag känner mig något piggare fast jag vet att det inte kommer märkas om nån timme eller så =) hahaha.. Blir ju trött oxå av biten att cykla hem då det är mest uppför på hemvägen. Dock idag var det en rejälmotvind oxå!


Sen midsommar har jag jobbar på "sommar"-jobbet och haft en del skojj på helgerna.. Firade bla. 2 år som singel den 30/6 en trelvig kväll som verkade vara emot oss alla som var med på ett eller annat sätt... Knasig men jag hade kul.. Hängde i Pluto-tältet och kollade på Magnus uggla.. Klart värt! =9

Bilderna där ifrån vill tyvärr inte vända på sig så de kommer senare om jag lyckas på de på rätt köl.. =)


Helgen efter var det Power meet.. =) Var ute på fredagen med fina och c/o. Vi grillade först hos de sen åkte vi ner på löga och hängde där. Vid halv tolv fick jag nog och gick hem.Tyvärr missade jag en buss med 2 min så jag fick gå hem.. Tur att Rovan ville hålla mig sällis.. Undra dock vad hennes pappa trodde då han var säker på att hon låg och grät.. =P


Om 2 veckor är jag tillbaka på ordinarie plats.. Kommer nog uppskatta mitt jobb lite mer efter det här. =P OCH jag kommer ha mer förståelse för praktikanterna.. =)


OCH igår bokade jag och Carro vår planerade resa.. =) blir borta 1 månda!!! Längtar redan... vet inte hur jag ska stå ut den här tiden.. det är ju 2 månader längre denna gång från bokning till resa så att..

WHIIIIII!! =D




Kramar

/
Jessica

  









Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards