jessica-mywords

Alla inlägg under december 2012

Av Jessica - 31 december 2012 14:24

JVM har jag hängt framför se ungefär 1 timme tillbaka. Fast jag har ju inte setat å glott har gjort mig iordning och nu väntar jag på bussen. :)
Hade så ont i magen igår och jag trodde det gått över men nu precis när jag ska till å åka kom det tillbaka :( inte bra!
Dessutom har jag inte riktigt bestämt om det jag har på mig är okey.
tror nog jag ska gå å byta om. Men då måste jag skynda mig!!! :)

Ville egentligen bara önska er ett riktigt Gott Nytt År!

Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 30 december 2012 14:30

Slappsöndag på riktigt eller ja nästan iaf, för på en riktig slappsöndag hade man ju legat i sängen till 12 och inte hunnit med att både storhandla och slänga iväg lite stålar på mediamarkt ;)

Men nu ligger jag här raklång på soffan och glor på en hockey-film (?!?) mest för att jag inte har så mycket annat för mig i väntan på att batteriet till min nya fina kamera ska laddas :)
Hade så kul på mediamarkt!! Har nog aldrig skrattar så mycket där faktiskt :) helfestlig man som sålde kameran till mig. Både jag och syster gapflabbade både med och åt han. Nice och så var han oxå med hjälpen att välja kamera osv. Han gjorde hela min dag! :)
Köpte även ett nytt headset till telen så nu är jag med i matchen igen :)
Har ju dessutom uppgraderat mig på spotify så jag och carrolinen kan ha party på hotellrummen på resan oxå! ;)


Kommer få besök lite senare, Rovis kommer och stackars henne men hon ska få hjälpa till å gräva igenom kläderna ;)
Ska göra lite mysigt till hon kommer tända ljus å så som jag hade igår :)

Imorn ska jag på 3-rätters hos Fina & Martin, ja inte bara jag heller :) ska bli trevligt. :)
Frågan är ju bara vad jag ska ha på mig!?!? Den evigt tillbaka-kommande frågan och nu har jag dessutom ett tillfälle till innan resan som jag redan fått klädångest över haha kan inte va bra :)

Kram på er!!
/
Jessica

Av Jessica - 29 december 2012 09:24

Sitter på bussen nu och fryser, det stod att det var nollgradigt så jag tog på mig mina nya iPhone-vantar men det känns mycket kallare än vad det är...
På väg för att jobba mina sista timmar på det här året :)

Pratade med carrolinen igår och blev nervös, nu måste här gås igenom kläder! :)

Ha en fin lördag!
Kram
/
Jessica

Av Jessica - 28 december 2012 08:26

Var mycket på jobbet igår och som den pensionär jag uppenbarligen är så sov jag innan 21.30 även igår. :P
Jag har vart så trött hela julhelgen och just nu känns det inte dom att det håller på å vända än på ett tag. :/

Jag ska ju bara jobba idag och imorn sen är jag ledig 3 dagar igen! Wohoo!
Hoppas att syster vill åka med mig på söndag och köpa kamera. :) vill ju gärna ha lite koll på hur den funkar när jag väl åker. :)
Blir nog en Olympus TOUGH TG-820 men jag ska höra mig för. :)

Efter som jag inte julpyntat så lever julen kvar hos mig med bilder från syster där av tomtebilden ;)

Mot bussen!!
Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 26 december 2012 19:48

Nu kan man pusta ut och i helgen har man glömt igen att man egentligen inte behöver äta mer i år. :)
Julafton rullade på, Anton öppnade packet hela morgonen och fortsatte i samma anda hos min moster.
Tomten kom ju förbi med mer klappar där!! ;)
Jag träffade aldrig tomten men de sa att han va hjulbent och proppmätt. :) haha och Anton sa att det var samma tomte som förra året. Så lite koll har han ändå :) fast i år var han lite rädd men vågade ändå komma fram å ta klapparna tillslut. Inget kort med tomten vågade han sig på han höll sig på avstånd.

Gårdagen slutade på bmb efter att vi suttit här hemma trevligt men jag saknade lite att vi inte dansade och jag saknade folk jag känner!! ;)

Idag har jag vart seg men jag hann ändå göra mig iordning, steka på köttbullar och fixa ägghalvor på 1 timme! Blev imponerad av mig själv. Haha
Har ätit och umgåtts med kusiner och bihang och mormor och G & K.
Men nu sitter jag här å jäser. Trött som en gris är jag oxå.... Blir nog ett tidigt sömntåg ikväll. Ska kolla på bondeprogrammet tänkte jag men det är inte säkert jag orkar sitta uppe till det ens ;)

Och nu när julen är över så är det full fokus på nästa, dvs resan. :).
En del att styra upp inte mycket men jag vill ju ha koll. :)

Här är lite bilder från min julhelg.
(mina kottar kom upp i granen i år igen! ;) haha )


God fortsättning!!
Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 24 december 2012 09:41

Ville bara önska en god jul!
Här finns julklappar och en speedad 4åring precis som det ska va :)
Ha nu en fin julafton med mycket mys och mat!

God Jul!
Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 22 december 2012 21:43

Say no more, jag hade verkligen glömt hur jäkla ont det där med vaxningen gjorde (!?!?) och ändå har jag bokat in en ny tid!! :P haha jaja men det är ju sjukt smidigt iaf under resan vill jag lova. :)

Stress-Nisse nr 1 när det gäller att komma i tid till saker är ju jag och jag velade verkligen, ( ja jag kunde lika gärna tagit 7.02-bussen) angående bussarna men jag vågade gå emot min tidstress och ta 8.37-bussen Och trots att det var fler än jag trodde som åkte kom jag ner 10 minuter innan jag skulle så ja.. :P
Kunde inte låta bli å ta kort på sigmatorget, var på nå vis så vackert men ändå inte och jag var just då heelt ensam, konstig men härlig känsla var det. :)

På jobbet har det vart full fart hela dagen hoppas det blir lika imorn annars kommer det bli en lååååång dag! :/ men som ni ser så har vi roligt på jobbet så dagarna går snabbt :D

Igår fick jag en sängkompis av rovan, tack snälla han är så mjuk å go, går inte att sluta pilla på han!! ;) eftersom vår förhållande är så nytt får ni bara en tjuvkiks-bild på han, hehe och idag fick jag paket från finaste Annica (på jobbet) och hennes Conny. Tusen tack! Några nyttiga grejer till resan minsann! :)

Trodde jag skulle va slutkörd efter jobbet så jag har under veckan försökt göra så mycket som möjligt men när jag kom hem frodade energin och det har både tvättats, gjorts mer köttbullar, slagit in de sista julklapparna och städat lite. :) men nu kände jag att min kropp tröttnade så resten får jag göra imorn....

Die Hard 2, hmm vad tror ni!? Näe precis jag sover nog innan nyheterna om 20 min ;)

God natt på er!
Kram
/
Jessica

Av Jessica - 22 december 2012 07:04

Jo då här sitter jag å väntar på att få gå till bussen. Och ja, jag är riktigt piggers :) får se hur det blir senare idag! ;) haha
Ska åka till Barbie & Ken nu klockan 8 på första "behandlingen".
Nu börjar dagarna sina som sand och klädproblematiken har börjat fördjupa sig här hemma inför packningen.. Jaja det löser sig men som den planerare man är :P

Dan före dan före doppare dan, snart ledigt ett tag!!

Ha en underbart mysig lördag!
Kramar!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards