jessica-mywords

Alla inlägg under september 2011

Av Jessica - 25 september 2011 20:46

Varför ska allt gå så himlans fort när man har så roligt?!?

Går dagen var hur bra som helst. Tror de flesta blev lite överförfriskade, inklusive mig.. =P

Bålen blev bra och shotsen flödade. Har ju fått höra idag dock om att vissa spetsade mina drinkar och fyllde mina shots lite ojämt.. Nått som föklarar det mesta för mig. ! =) haha...

Är lite chockad av mig själv faktiskt men men... Nångång ska väl det här hända å. Var väldigt trevligt här hemma och det var nästan så att jag inte ville gå ut för då skulle ju vissa åka hem men vi tog oss till BMB iaf 4 tappra brudar som efter en taxibilspunka äntligen kom ner på stan.


Ja jag vet inte vad jag ska skriva tror de som var här kommer ihåg mer än vad jag gör.. :P

Tänkte lägga upp lite bilder till vad jag vaknade upp till imorse.


       


Har kommit fram iaf till några slutsattser från gårdagens kväll/natt.

1. Lita inte på dina vänner!

   Varför? Jo för de super dig under bordet. Fyller på glaset när du lämnar rummet.

2. Tappa inte iphonen i asflaten (spricka 1) för att sen se den falla mot toagolvet på krogen. (spricka 2-15)

    Håll den i fickan eller i väskan!!!

3. Pressentera dig inte som en B-kändis.

   Folk går inte på det om det absolut inte är fullare än du.



Tack alla ni som kom jag hade en underbart rolig kväll.. Även om jag fått lite återberättat idag. !


Kramar

/
Jessica

  




















Av Jessica - 24 september 2011 10:34

Jag som skulle sätta mig i veckan och skriva om helgen som var... Nu sitter jag här med en ny helg.. =) MIN helg!

Ledig helg är det bästa som finns.. Ställde klockan och gick upp och drog i gång kaffet men gick och la mig medans kaffet rann ner... SÅÅÅÅ skönt.. =)


Från förra fredagen har jag gjort en del.. Druckit shots, jobbat, vart på kulturnatta, vart på VIP-kväll på Erikslund och shoppat en del.. =)

Tänkte att jag lägger upp bilder istället för att skriva.. Jag har en del att stå i under dagen nämligen.


Ska fira mig kväll och då ska det vara tipp-topp här hemma. !


  Fredagen bjöd på detta och lite till..


  Maarie och jag var på kulturnatta... Vi undrade om detta oxå räknades som kultur. =) vad tycker ni.. =D

   Kvällen slutade på Pitchers. Kallt men trevligt!


Nu ska här städas och donas...



 Ha en trevlig och underbar dag!


Kramar

/
Jessica

  








Av Jessica - 15 september 2011 08:36

Hmm... har just tagit av mig mina stövletter... Har provgått båda lite nu (inte mycket) men asså jag börjar nog få kalla fötter när det gäller de...

Jag tycker verkligen om de men jag blir ju så inåt håvetet lång. Det handlar ju inte bara om 1 eller 4 cm det handlar om en heeeeel DM!!!!!!


Ska jag våga eller ska jag lämna tillbaka de till butiken.. ?!??!


Nu ska jag göra det sista innan en dag på jobbet med klubbdag börjar.. Kan bli kul!





Kram på er på denna soliga torsdag!

/
Jessica

  














Av Jessica - 13 september 2011 19:56

Jaha det är som vanligt, lediga dagarna scwisha förbi fort som tusan. Men det är ok för hade jag legat på soffan så hade jag inte mått bra för det.. =)


Idag har jag hunnit med mycket. Var på massage vilket var väldigt bra! Hon prejade verkligen de onda ställena och det gillar vi. Ska köra lite till med värmekudden eller ja som det verkar tycker hon nog att jag jämt ska ha den.. =)

Efter det åkte jag och strohandlade.
Kastade i mig lite mat för att sen bege mig till Fina som fixade frillan.. TACK!! Det behövdes! Kolla in mitt gråhåriga ris... Borta!

 

Hade raggat upp Sofia för lite shopping råd och efter några svängar hit och några dit så hittade vi ett svart linne inne på Lindex som var lite halvgulligt men iom att det var svart så kompenserades det upp och blev lite tufft. Till detta ska jag ha svarta jeans had ejag tänkt och något maffigt, kort, härligt silversmycke. Tror det kommer blir bra. Ska bara få bort min "att inte visa armarna"-känsla. =) Dessutom hittade jag ett par stövletter som jag först rådissade när jag och Rovan var där först men ja de är nu en del av min skohög och ligger på 8 nästa 9 cm klack! FY FAN! säger jag bara... Måste övningsgå med de hemma för jag kommer nog ha svårt med balansen hahah.. Köpte även ett par andra skor med högre klcka än vanligt som jag tänkte ha på jobbet men det var så sköna... de med! Hahahah


    Vad tycker ni?? jag gillar de skarpt!! Inte så bra bild dock.


  "Jobbar"-skorna.. =)

  Och så linnet... Som sagt var jag tror detta kommer bli bra.. =)


Näe, har inte ätit sen 15 och då blev det bara lite snabbt en macka så nu måste jag inta lite föda.
Får se om jag kliver runt i mina nya skooor imorn på jobbet... Vad tror ni.. =)



Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 11 september 2011 19:33

Tänk vad fort en helg kan gå. Dessutom går tiden ännu snabbare när man jobbar och lyckas trycka in trevligt sälskap mellan jobbpassen. =)

Igår när jag kom cyklandes från jobbet såg jag att det satt folk på en av bänkarna ute på gräsmattan vid min port och det första tanken som dök upp i huvudet var "dra upp byxorna  och se snygg ut!" hahah men det behövdes ju inte för det var ju Fina och Emma som hade vart snabba med handligen till kvällen. =)


Kollade på film och åt. Och pratade... Börjar fundera på om jag är känslokall.. haha på riktigt.. Sen har de lämnat en väldigt lockande godisskål här... Som börjar förstöra för mig nu. =P


Idag blev man ju pepprad med 11/9 WTC bilder på morgonen och det går ju inte en sekund när man ser det där utan att man ryser och tänker på alla männsikor som gick bort. 

Åkte till jobbet och sen mötte jag upp Rovan, Sarisen och Sofia för lite mys på Cornetto... Mycket gott!


Nu sitter jag här med den där förrädiska skålen och v'ntar på att Sofia ska höra av sig om tisdag och att hon ska skicka en lista till mig på Spoty. Hon gillade visst att göra listor.. =)


Ha en bra söndag!

Av det som återstår.

/
Jessica

  

Av Jessica - 9 september 2011 08:45

Nu så har jag läst ut första boken av de 4 jag beställde och hämtade ut i lördags.. =)
Den var bra och rolig.. !!


 

Rekomenderar den..!

 Nu är det jobbhelg som det gäller... Men jag har klämmt in lite roligt oxå så klart..


Ha en underbar helg!

Kram

/
Jessica

   

Av Jessica - 5 september 2011 07:54

Efter en riktigt seg morgon/förmiddag kom Rovan och jag iväg tillslut till Ikea. Hon hade ju inte var på nya än vilket jag inte hade fattat.. =) Men jag tror hon blev nöjd med första besöket.. ;)


Själv blev jag först lite kall under fötterna när jag skulle till och plocka på mig lila saker men sen körde jag över mig själv och shoppandet kom i fart. Dock hade Ikea väldigt dåligt med kuddfodral och gardiner i lila. Men jag köpte iaf ljus och ett par ljuslycktor. Väl inne på ica maxi hittade jag både kuddfodrla och ytterligare 2 ljuskoppar.. =) Känner mig nöjd. Nu ska jag bara ta mig till Indiska för att kolla om jag hittar några gardiner. Har fått för mig att jag måste ha ganska tjocka gardiner bara för att fönstret är så jäkla stort så vi får se om jag hittar nått.

Hittade även 2 krukor till vardagsrummet som ska sättas i bruk snarast. =)


         



Gillade att kuddfodralen i det beiga tyget matchade tapeten.. =)  

Här var lite bilder. Det turkosa som innan tillsammans med det gröna fanns i vardagsrummet är nu mer utkastat i köket.


Just ja! Fick ett väldigt fint sms igår kväll..! Tack!!   


Nu måste jag öka här omjag inte ska komma försent till jobbet.


Ha en fin måndag på er!
/
Jessica

  

Av Jessica - 3 september 2011 23:20

Lördags kväll och jag är inte så trött fast att jag sov rätt så dåligt i natt. Har precis kommit hem efter att ha vart med Sandra och hennes genomsöta systerdotter på 4 veckor. Sandras syster och man firade bröllopsdag och skulle ut och äta middag gick lite siså där vi fick avbryta en gång för matning. Men annars så skötte sig både bedårande barnet och Sandra sig.. ;)

Vi har mest vart ute och gått, rikgit skönt faktiskt.


Idag hämtade jag ut mina böcker oxå som jag beställde tidgare i veckan.. Funderar på å kanske börja läsa en ikväll för som det ser ut just nu så finns det inte nått intressant att kolla på på tv. Och jag misstänker att jag kommer behöva va vaken ett tag till. =)

 

Hoppas på trevlig och mysig läsning. =)


Imorn ska jag till IKEA med "Rovan" oavsett hur vi kommer dit.=) Ska köpa nya ljus och gardiner och kuddfodral till vardagsrummet. Det är färgbyte på g!! =) Och håll i hatten jag ska köra på lila.. hahaha...



God natt vänner!

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards