jessica-mywords

Alla inlägg under december 2011

Av Jessica - 21 december 2011 10:18

Jag kan väl lixom inte säga att jag gillar det jag gjorde så här i efterhand men då tanken slog mig så var det ju en jättebraaaaa idé.

Jo men visst, när jag hade duschat och skulle föna håret så hade det lixom på ena sidan lockat sig lite fint... så jag blev lite insperead och tänkte "JA! nu ska jag ha lite finvågit hår precis så som det är där!" Letade rätt på den där mojängen till fönen och tänkte att det skulle bli fina vågor (har sett systers hår när hon använt den).

 Jaha väl framför spegeln så får jag ångra mig rätt så rejält.

I spegeln ser jag inte en tjej med fina vågor utan ett troll med världens fluff. Herre gud! Fick knappt ner det med plattången och kännde att jag inte ska göra såna här infall för jag vet ju hur det blir..

Så nu istället för att känna mig lite extra fin som var tanken från början så..... Ser jag ut precis som vanligt. Vilket skämmt..! HAHAHA


Julen närmar sig med stormsteg och jag har 2 saker kvar att köpa kan man säga. Känns hur bra som helst bar klar rätt så tidigt med alla klappar iår. Kanske oxå för att vi inte skulle köpa så mycket iår då men iaf.. =)    

Emma P var snäll och åkte till maxi med mig igår så maten till julafton som jag skulle ha med mig är oxå inhandlat. Bra där!


Ikväll är det tomtenatta no.1 får se vad som sker.. Som det sett ut tidigare så tvivlar jag på att det kommer vara så mycket folk. Men man vet aldrig. Vissa får ju lön i dag så..



Efter som jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag bara lägga ut ett kort och visa hur mysigt Rovan och jag hade det 1advent efter vi julklappshoppat.


 



Jag vet att det inte är jag som åker den 29/12 men jag tror jag är nästan lika klar för att åka då som den som ska åka haha.. Jaja det är aldrig fel att vara ute i god tid. =P


Ha en bra dag!

Kramar på er!!

/
Jessica

  









Av Jessica - 1 december 2011 14:30

Sitter och väntar på att Fina ska ringa. =) ska nämligen få äran att se deras nya lägenhet.. De fick nycklarna idag. Ska bli kul! Ja monstret är oxå med så klart!  ;)



Har haft en slappar dag idag. Sov länge sket i prommen, åt frukost och kollade på årets första avsnitt av julklaendern + Sunes jul så klart.. haha...

Så klart har jag undersökt väskan oxå.. Det var inte så mycket fack men det räcker och blir över. Fick avstå frestelsen att packa den haha... Dock sa den OOOOOTROLIGT trevliga mannen som hjälpte ig med väskan att jag fick provpacka den för att känna på hur den var. =) Så varför inte..

Lite fler inköp sen så tror jag mig vara klar med den delen iaf till resan.


Annars så har jag fått tillbaka magkatarren, yttrade sig  väääääldigt bra idag så det är väl bara å börja knapra tabletterna igen då. Och ja jag vet vad det är som gjort att den är tillbaka och vad jag måste göra för att inte ha den kvar meeen just det är lite knepigt förstår ni... Men jag ska göra allt jag kan jag lovar!



Kramar på er!

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards