jessica-mywords

Alla inlägg under juni 2011

Av Jessica - 8 juni 2011 21:04

Det är så skönt med värmen... Men när den är kvav då är det inte så roligt. Man skulle vilja att det var sol och fint under dagarna och när man sover om nätterna kunde det komma skurar.. Det skulle ju vara så himla bra.. =)


Efter som jag är så värdelös och har så dålig disiplin så sov jag bort lite av min morgon idag. Skulle ha tagit mig i kragen och gått ut och gått själv men som sagt jag kommer inte ut om jag inte bokar med nån. Så nu har jag gjort det och imorn 7.10 ska jag och Emma r ut.


Jag har äntligen köpt mer färg till klädkammaren så jag hann med en del idag och ska köra lite imorn har jag tänkt... Bara jag hinner. Har nämlgen bokat en date med syster. Vi ska köpa present till O som fyller år nu  i veckan och ska firas på söndag. Och så ska vi passa på och äta lite innan jag åker till jobbet.


Idag följde jag med Carro från jobbet till björnön med hennes bamse.. Han är så fin så.. Men jag är fortfarande lite rädd för han.. =)

Det blev lite stressigt där innan jobbet men vi han och det är huvudsaken.!


Hoppas på en utlandstripp nu oxå.. Kommer då troligtvis åka nångång veckan 29. Jag vill verkligen så jag håller alla tummar och tår för att det ska bli av. Funderar på om man behöver ta sprutor och shit... Hmm.... Läskigt.. hahah..


Nu ska jag ta hand om maten och sen tror jag att jag hamnar i sängen.. Känns så iaf om jag ska komma upp till Emmas och min promme.. =)


Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 2 juni 2011 10:00

Har vart så glad den här vecka.. Allt blir så mycket roligare då.. Allt utom den dagen man har provrummen på jobbet hahah.. men men...


Lördagen vart jättebra och jag hoppas att Becca hade en bra första krogenrunda.. :)


Igår gick väl de flesta på långhelgsledighet.. men inte jag... Fast jag har ju min lediga helg alltid något, dock så har jag blivit "balanserad" på grund av dagens jobbtimmar så jag får inte ens gå hem 15 imorn som vanligt till ledig helg utan får snällt va kvar till 18.. Men sen är jag ju iaf ledig i 3 dagar.. =)


Hoppas att de här 4 timmarna idag går fort.. Ska ut på promme efter med emma och ev sandra.. =)


Nu ska jag plocka undan lite här så får vi se vad kvällen ger.. =)


Massa kraaaaamar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards