jessica-mywords

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jessica - 31 oktober 2012 12:09

Nu så, fram för allt Fina som berörs, ;) har jag beställt hem en ny handsfree!!
Svarta blidde det. Tycker det matchar telen mer. :)
Så från och med fredag så kan vi ringas ordentligt Fina!! :)

Nu ska jag sätta mig och skriva upp lite saker som jag ska fråga carrolinen. Jag ni vet planerings-Nisse no.1 ;)

Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 30 oktober 2012 19:02

Jajemen då var man ledig igen då.. Bra för själen men jag misstänker att jag kommer bli sjukt rastlös även imorn... :/ precis som alla andra dagar. :P
Idag jobbade jag bara 4 futtiga timmar men har haft en trevlig eftermiddag hos mormor med syster och killarna för att träffa min långväga moster. :)

Har lite planer i huvet nu igen.. Eller planer jag har fått för mig lite grejer inför resan men vi får se om jag vågar mig på det. ;) Verkar inte som att det är helt främmande för carrolinen iaf, vilket är bra om jag vågar. För det är väl lite det det hänger på och så klart på om vi vill lägga ner så "mycket" tid på det...

Är så irriterad!! Den där lilla snöstormen som va förra veckan. Den gjorde mig på dåligt humör bara av att visa sig men ännu värre blev det när den gjorde så jag tappade min bästa vän, handsfreen!! Dessutom lyckades jag ha sönder en av mina favorit-lycktor när jag städade här om dagen så förra veckan va ingen hit!! :( grät nästan en skvätt när jag lämnade den i sophuset.....
Tur att denna veckan börjat bättre!!

Just nu väntar jag på att brödet i ugnen ska bli klart så jag kan äta lite kvällsmat. Sen ska jag väl fortsätta googla runt om lite grejs till resan. :)

Ha en trevlig kväll!!
Kramar
Jessica

Av Jessica - 23 oktober 2012 20:02

Imorn är det inte bara exakt 2 månader kvar till julafton det är även 3månader kvar till jag och Carro drar!! Whihoo!! :)

Idag har jag hunnit med en del, kunde säkert hunnit mer men det är svårt att åka från syster när lillgrodan ligger å sussar hos en och en 4åring som spexar. :)
Har iaf hunnit rulla köttbullar, vart på promenad, ätit och gjort smeten eller ska man säga geggan till knäcket jag ska baka imornbitti. Kolla på kortet här nere det är knappt man kan förstå att det där ska bli nått ätbart ;)

Och jag vet att jag visat en bild förut på min orkidé men nu har den 5 blommor och 2 knoppar!! Den har blommat länge nu!! Och den andra är oxå på g nu när även den får stå i vardagsrums-fönstret.

Måste upp i tid imorn trots att jag börjar senare men nångång mellan 9-16 kommer de å besiktar balkongen så ifall att de kommer hit först så vill jag va någolunda klar...
Ska plocka undan lite oxå så det ser fint ut! Inte för att jag tror att de bryr sig men iaf ;)

Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 22 oktober 2012 09:55

Vilken härlig känsla jag fick igår..!
Tänk er hur ni slänger fram nått att tina för att laga mat och framför allt till matlåda dagen efter till jobbet. Det är liite jobbig och ångestfylld, just en söndag iaf. Men plötsligt efter ett tag slog det mig att jag inte behövde laga matlåda till varken måndag eller tisdag!!! Det var sååå härligt! Går knappt att beskriva :)
Så här ligger jag å slappar i soffan och precis tryckt i mig lite frukost. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Kanske cyklar till Rönnby man vet aldrig :)

Igår träffade jag Sandra, körde en handling, lunchade och hängde en stund här hemma. Mysigt! Och så fick jag presenter :) ett jättefint armband och 2söta memo-hållare. Kort finns. ;)

Såg nått väldigt äckligt imorse på Nyhetsmorgon så jag tror jag ska städa toaletten idag iaf :P

Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 20 oktober 2012 19:19

Jaha.. Förlåt!! ;) Nu har jag vart dålig här på att uppdatera och det har jag fått höra av 2 olika personer under den här veckan :P
Känner bara att det inte funnits nått att skriva om. Inget roligt iaf! :) Men det är väldigt roligt att ni uppmanar mig att skriva, kul att ni gillar att läsa allt tjaffs! ;)
Har min helg nu.. Började den med riktig fredagsmys med tacos goda vänner och godsaker... Vilket jag känner idag, ugh!?! :O
Måste säga att Emma har stenkoll på sin vove! Så härlig hund!! :)

Och imorse lyckades jag slå av larmet så istället för att åka till Rönnby 10.30 vaknade jag 10.40!?!? Ååå jag gillar inte å sova så länge.. Men jag körde på så jag tror jag va på plats vid 12 hos syster. Gosade med Anton och med Jacob. Pappa kom sen oxå.
Nu ligger jag på soffan och känner hur trött jag är men än kan man ju inte somna!! :P

Imorn ska jag träffa Sandra om hon kan fortfarande :)

Kramar på er!
/
Jessica

?

Av Jessica - 17 oktober 2012 21:45

Mitt första Twitter-inlägg!
Frågan är vad de håller på med!?!?

Av Jessica - 17 oktober 2012 18:01

Idag är en sån här dag igen som hela jag bara skriker efter den 24/1 2013. Jag har såna dagar lite då och då och det är väl beroende på humöret förstår jag haha... =P

Vill bara ut och göra saker hela tiden men man är ju inte dirket gjord av pengar så att... Tänk om man fick vinna lite på triss eller nått gud vad man skulle bli lycklig!! DÅ vet jag 1 sak jag skulle boka in på stört!! =)


Hur som så har jag vart ledig idag. Tog en prommenad och en sväng förbi Coop för att handla, kanske hade vart hemma i 20 min då regnet öste ner.. Tack och bock till den som såg till att det inte skedde under den timmen jag var ute för jag hade inga regnkläder på mig. =)


Fick ett slags infall för ett tag sen att jag skulle utomlands över nyår. Det mesta stämmde tom in!! nån att ta med, ledig + att jag skulle få ta en dag till om det behövdes, men det är ju synd att man är så seg och kommer på sånt här för sent. Ville ju inte att det skulle kosta skjortan så nu sket det sig, inte bara för att det drog i väg med stålarna utan oxå för att det inte fanns nå lediga biljetter på flygen så... =/ lite synd men nu ska jag lära mig av detta.. :) haha


Hade tänkt åka till mina sötpojkar idag men jag orkar inte och kände att jag ville städa lite istället..och komma ifatt med tvätten som har legat över mig lite ett tag för att jag vart lat ett tag.. =P



 

Mosters älskade!!


 

Senaste inköpet, sen jackan.... =P



Maten på gång nu och sen vet jag inte kanske ska ringa Tinis det var ett tag sen nu...


Massa kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 8 oktober 2012 22:49

Ligger inte i min säng, har en liten kille bredvid mig som snusar och smackar, är trött men kan inte riktigt slappna av å somna trots att ögonen svider.
Vad an detta? :) Jo för idag kom lille Jacob till världen. Finaste lille Jacob. Och bredvid mig här i sängen ligger stolt liten storebror.
Imorn ska vi åka buss ner på stan och köpa presenter till lillebror sen ska vi få träffa det lille knytet oxå! Vi längtar så sjukt mycket! :)
Grattis 1000 gånger om till syster och man!!

Ska försöka sova nu! :)
Kramar
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards