jessica-mywords

Alla inlägg under april 2013

Av Jessica - 29 april 2013 08:49

Jaha tänkte att det skulle komma lite bilder till =)

Här är allt från viewpoint på phiphi till hotellet i Patong och nån bild från snorkelturen till Similan.


             



Nu ska jag hoppa in i duschen har nämligen vart ute på en morgonprommis. Börjar 12 och jag tänkte jag skulle få lite fint här hemma innan jag åker ner till jobbet..

Och vet ni!?!? Imorn är det ätnlligen tisdag!!!!!


Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 28 april 2013 18:40

Jag har sagt det 1000 gånger och kommer kanske göra det igen men, tack Sandra å Madde för tårtorna!!
Det har vart en bra dag men nu är jag trött vill jag lova. Har parkerat mig i soffan efter att lite snabbt ha städat och dammsugit av här hemma. Lär väl äta nått sen men det tar vi då.
Nu får det verkligen gärna bli tisdag!!!

Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 25 april 2013 22:09

Ligger å lyssnar på den här mannen och lite annat innan jag somnar. Nu är helgen fullbokad så dagarna kommer nog gå fort till han den där är här hemma igen ;)

God natt!

Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 24 april 2013 13:31

Sitter just nu och tar en paus i mitt bakande, tvättande och sega städande. Lyssnar på musik och bloggar. :)
Har inte tid att sitta här men jag kände att det behövdes. Har fått ihop en satts med havreflarnshjärtan iaf. Nästa att göras är hallongrottorna, provade igår å halvera det vanliga receptet som skulle bli 20 kakor (så mina skulle bli 40) men jag upplevde att de fortfarande var förstora så jag provade göra 2 bollar till 3 och då pratar vi minikakor så ja det är på tur. :)

Sen måste jag ta tag i allt damm här hemma, usch blir så less på allt skit. Mycket gör ju så klart att jag inte är ensam hör hemma längre men hur jäkla mycket damm kan det finnas!?!? Blir tokig!!

Peter är borta fram till 30/4 eller om jag har otur 1/5.... Har ju vant mig vid sällskap så det är ju lite tråkigt om kvällarna nu som ni förstår. :P
Och nästa helg när jag har ledig helg ska vi åka upp till hans hemtrakter. :) ska bli kul å få se hur det är där uppe.

Det här med å resa har ju inte mättats för 5 öre trots långresan sist. Jag vill bara ut på nya äventyr samtidigt som jag vill göra om här hemma. Och man jobbar ju inte som nån vd precis... :/ känner inte att det räcker till till allt jag vill hitta på men det löser sig. Det brukar det ju alltid göra eller ja nu låter det som ett problem på fel sätt men ja... ;)

Men om man ska ta ett ryck till i alla projekt jag håller på med då...

Kramar på er!
/
Jessica

Av Jessica - 23 april 2013 21:04

Har ju inte skrivit om lördagens bravader. Hmm kanske inget att skriva om med tanke på hur det slutade för lila mig. ;)
Jag hade iaf sjukt roligt under festen och mådde hur bra som helst men det ändrades tvärt efter att ha åkt från Hallsta och hem till Västerås.... Hände en liten olycka i bilen. Som tur var fanns där en påse, phu!! Var inte så populär då men tänk om påsen inte funnits då hade jag nog blivit hatad ett tag fram över...
Rätt illa var det då jag heller inte riktigt får ihop hur jag kom från bilen och in.. Och fick höra av fina att det va mindre än hälften kvar i min 1,5 liters box ;)

Tänkte bjuda på lite bilder.
Kram på er!!
/
Jessica

Av Jessica - 22 april 2013 20:00

Kör väl ett ryck till då med bilder, Idag börjar vi på Kph Lipe och så kommer det lite bilder på Phi Phi och Bambo Island.


                     


Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 18 april 2013 22:19

Av Jessica - 18 april 2013 20:22

Idag har jag vart å klippt mig... Blev nöjd men övergången från kort (i nacken) till långt (fram) är kanske aningen skarp och kanske kanske att det kunde vart lite kortare fram  men det är ju en vanesak och vet ni jag kan ju alltid klippa det kotare nästa gång.. =)


Jag har ju lovat bilder men så har jag velat vänta på att jag får bilderna från Carrolinens kamera oxå men nu får jag väl ta och lägga upp nångra från mig och om det finns nå bra andra bilder från henne får jag lägga upp de sen när jag fått de. Det är väldigt svårt å få ihop nån tid att ses då vi oxå vill träffa Tina... Men vi ska nog få ihop nått snart, hoppas jag.

Bara det att jag har haft och har ju så mycket uppbokat flera helger framöver.. Förra veckan var vi på Max's namngivelsesdag, nu till helgen är det Martins 30 årsdag som ska firas, helgen efter det ska Jacob döpas och helgen efter det ska jag och Peter åka upp till hans hemtrakter... + att helgen efter det ska Anton fira sin födelsedag. Ja och då är vi inne i mitten på maj så det är lite å pilla med om jag säger så.


Här kommer det lite bilder hur som, seg som sagt men nu så... =)

Vi börjar med äslakde, älskade Singapore och nån bild från Satun.


             


Ni kommer tröttna om jag slänger fram allt på en gång så vi tar lite i taget.


Nu ska jag ta och sällskapa med den dära karln ;)


Kram på er!

/
Jessica

  



Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards