jessica-mywords

Alla inlägg under mars 2012

Av Jessica - 26 mars 2012 08:36

Det är ju hur skönt som helst!!!

Sommarn är på g med stormsteg!! Härligt! Det var kallt men ändå i lördags natt, efter att ha hängt med määry och ett gäng med folk, på väg till subway fick jag ett utfall och blev så glad över att det nästan kändes som sommar.. =) haha ja jag har aldrig sagt att jag är normal. ;)


Uppladdningen fortsätter och det går riktigt bra!

2 vändan var jag ute själv och jag upplevde att sista joggingen då var lättare än den första och igår var jag och sandra ute jogging 10 min hahah jag vet det låter inte mycket men för en sån här otränad sak så... men vi fixade det! Yes!  


Underbar måndag till er!
Kramar!
/
Jessica

  

Av Jessica - 22 mars 2012 11:33

Igår fick jag ett infall och tog tag i mitt toaskåp. Och undertiden kom jag och tänka på en fråga som ställdes i nått radioprogram nångång som jag lyssnade på. " Är du en toaskåps-tittare?"

På ett sätt så fattar jag inte varför man ska kolla in och titta på vad andra har för tandkräm eller tandborste, är inte det typ helt ointressant? Eller ska man titta efter nått annat?!??! Är det nått jag missat?? Jag skulle inte våga för jag skulle se så skuldig ut när jag kom ut eller så är jag rädd att nån ska rycka upp dörren och komma på mig på bar gärning så jag skippar nog att kika.. =)

Men nu om ni är det så är det varmt välkommet att titta in hos mig för det blidde en resning av stor rang. (och ni som redan kollat i mitt skåp ni kan ju jämföra.. ;) hahah)


 



Om 2 ½ timme börjar jag jobba men idag känns det inte så segt.. Men vi får väl se hur det känns när jag kommer dit. Troligtvis så är det väl vädret som påverkar me oxå att jag har ledig helg i helgen.. =) Me Liiiiiike!



Kramar

/
Jessica

  


Av Jessica - 21 mars 2012 19:14

Nu ska ni inte tro att jag slagit i huvudet för det här kommer inte bli nån träningsblogg, ha! tro mig. Jag är då inte rätt person att skriva. Men på samma vis som ni följde mig på min resa så kommer ni få följa min väg mot loppeti maj. En ny "resa" att gå i mål i! =)


Jag var kanske liiite för optimistisk när jag trodde att jag unde börja i mitten men det gick ! Gjorde precis som det stod och det gick, lite trögt ändå kan jag väl erkänna.. =) Men jag är nöjd!


Efter att ha ätit frukost och gjort mig ordning kom Rovan och vi hoppade på cyklarna och åkte mot hälla. Och ja jag vet inte vad jag ska säga men jag gjorde en sak idag igen som jag aldrig gjort tidigare och jag hoppas jag slipper igen, men jag storhandlade med biken.. Hahah skämdes somen gris men Rovan tog det med ro.. =) Kul hade vi iaf!!


Lyckades med köttfäsrsåsen idag oxå myyyycket gott =)


Nu ska jag plocka lite här imorn ska jag hänga med mosters underbara kille innan jobbet.. =)


Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 20 mars 2012 20:31

Med lite efter tanke så insåg jag att jag kanske måste ha en plan inför Vårruset. Och Therese skickade en länk åt mig som att hon hade läst mina tankar, Tack!

Den planen var iofs på 12 veckor vilket jag inte har på mig så jag tar bort de 4 första veckorna och börjar på vecka 5 vilket jag faktiskt tror att min kondition fixar.

Så... imorn startar första delen. =) Håll tummarna för mig!!

Ska skriva upp det lilla schemat man ska gå efter på handen så jag vet att det blir rätt.. haha...


I helgen ska vi hem till Ramnäs fira pappa... och tydigen ska vi göra ett litet stopp innan å hälsa på lille killen.. =) Ska bli kul å träffa honom ordentligt och inte bara en kik i vagnen på jobbet.. =)


Till nästa gång!

Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 18 mars 2012 19:43

Den här dagen började väl som alla andra. Söndag och jobba är aldrig nån höjdare men timmarna på jobbet har gått förvånadsvärt fort. Det kändes inte ens jobbigt. Meeeeen så undrade jag vad som egentligen hände på min lilla rast.

Några sms fram och tillbaka och helt plötsligt har jag skrivit in mig i en grupp som ska anmälas till Vårruset 2012!

 EHHH! Hallå!?!? är det nån som protesterar? 

Det roligaste av allt är att för nått år sen om jag fått frågan hade min hjärna skrikt NEEEEEJ!! och jag hade oxå gett detta som svar men min hjärna verkar ju inte fungera som den ska så sagt och gjort nu är de 2 månader kvar..  Frågan är ju bara hur man lägger upp träningen inför detta.. =) Hmm ska nog komma på nått...

Tydligen säger inte "nya" jag nej till en ny utmaning... ;)



Nästa helg är ledig helg dock en dag kortare men iaf.. =)  Ska bli så skönt.


Ha en bra söndagskväll!
/
Jessica

   

Av Jessica - 12 mars 2012 10:36

Ni håller väl med om att det är svårt att ligga kavr i sängen på morgnarna nu när solen skiner så fint! Det är underbart och nästan så att jag flyger ur sängen! =)

Jag blir iaf väldigt glad av det och kommer upp tidigt så jag hinner både det ena och det andra.


Sen finns det en annan sak som gjorde mig glad och det var att jag fick en ny mobbe igår. =) Japp japp...

Ville ju byta till ett annat bolag men då jag pratade med 2 olika i personalen och de sa 2 olika saker till mig blev jag irriterad och tyckte att det var skitsamma och flytta abonemanget från mitt bolag som ändå hade EXAKT samma erbjudande som de andra så... Jag slog spiken på huvudet och sitter nu mer med en Iphone 4s!


Har hunnit med massor i helgen trosts jobb... Och nu i veckan kommer det oxå hinnas mycket. Träffa Jonna och sötisen i veckan och i helgen kommer Carro och Tina hit! Var länge sen nu så lite snack med de är varmt välkommet! 


Idag blir det jobb mellan 14.19.10 Segt som vanligt men men vad gör man inte.. =)



Ha en fin dag!
Kram

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards