jessica-mywords

Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica - 24 februari 2011 11:02

Fick höra att jag missköter mig.. :P Bäst jag tar tag i detta då..


Jag har haft lite annat i huvudet ett par dagar som gjort att jag har vart lite rastlös... Det mesta har vart bra saker men även en lite tråkig insident har skett men som det verkar nu så är det på rätt väg igen.. Bara jobbigt att få liknade känslor och andra tankar som kommer upp från gamalt när sånt här händer.

Men som sagt nu kan jag fokusera på det roliga igen. =)


Är ledig idag och har inget inbokat förutom en promenad med Sandra... Får se när vi tar den..

Sitter och väntar på en dom känns det som oxå.. haha... Hoppas bara att deb blir bra.. :)


Ska väl ta tag i dagen strax.. Kanske ta ett svep med dammsugaren eller nått.. Borde göra det känns bara som att jag nyss gjort det.. men men..


Ha en bra torsdag!

Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 18 februari 2011 19:30

Idag har vart en jobbig dag men på ett bra sätt... Dagen har tackvare det gått väldigt fort och det är ju bra.. :)

Och när jag kom hem så blev det bara ännu bättre... =)


Jobbar imorn med och efter jobbet tror jag att jag kommer bege mig till Rönnby och sover där.. Var länge sen nu och så vill jag ju se deras badrum som är klart!


Nu har jag precis börjat med maten och väntar på Marie.


Dagens rulle nu igen.. Jag vet ni tror vi är dåliga i magen men det är vi inte.. Det är inte alls så drygt och dessutom är båda förkylda.. =)

    

Det var länge sen, om det ens någonsin har vart det, som den här var intresant..:P




Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Kramar

/
Jessica

    

Av Jessica - 16 februari 2011 12:33

Som jag sagt tidigare man blir så glad när man går på toa här hemma... Nu är det ny rulle i hållaren med nya små fina ordspråk eller vad man ska kalla de...

Fast jag har kommit på att jag uppskattar de mer på grund av andra saker.. eller.. ?? =)


    


Nu ska jag springa till bussen... Vill att dagen ska gå fort.. ;)


Massa kramar

/
Jessica

   

Av Jessica - 15 februari 2011 09:02

Jag är sjuk igen... Fattar inte... Är så tråkigt.. Jag som vill köra på med mina promenader ju... =( Har fått lite mer sporre om jag säger så.. =)


I lördags köpte jag ett nagellack.. Det var så komiskt det hette "Hunt me down" och ja jag vet inte... Kan ha funkat att bara ha haft det på sig.. ;) Sjukt!  Hahaha


Igår var som sagt var Becca och Charlie här.. Så mycigt men jag pussade inte på honom för jag vill ju inte att han ska bli sjuk..  Vi pratade, skrattade och hittade ännu mer roligheter i kortet som vi sett 389 gånger tidigare.. Kan inte förstå att det är så kul att kolla på de där korten att man aldrig tröttnar lixom..

  


Ville bara säga att när man går på toa här blir man så glad.. haha jag vet det låter knasigt men det är för det fina toapappret... (bild kommer längre ner) Både jag och Marie tycker iaf det.. =)


Nu ska jag trycka undan förkylningen och göra mig klar för dagens arbete.. Känns som att jag måste vara suuupersnygg varje dag nu.. Måste ju ge ett bra intryck om det skulle behövas.. ;)


Lite bilder...

  

Det magiska nagellacket.. =)

  

Charlie.. <3

  

Toarullen.. =)




Underbara Kramar

/
Jessica

  



Av Jessica - 14 februari 2011 20:02

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag.. Det har iaf jag.. =)

Becca och Charlie har vart här under dagen och vi har haft jättemysigt.. Det som var mindre mysigt var att stiga upp 7 på sin lediga dag för att duscha innan 8 då vattnet skulle stängas av mellan 8-12. Men jag och Marie har inte ens märkt det.. =P


Sen är jag bara på väääldigt bra humör och känner mig glad.. Av en vis anledning så klart... =)


Nu ska jag titta på Top model..


Kramar på alla hjärtans dag !!!

/
Jessica

  

Av Jessica - 11 februari 2011 09:00

Jag gillar det inte men å andra sidan är det bättre att skiten kom nu och inte sen...Jag som hade gjort så fint runt mina ögon och nu sitterMan på bussen som en annan vet inte vad.. Men men tog ju iaf med sminket idag så det är ju bara att börja om.. Ha en bra dag!! Kramar /Jessica

Av Jessica - 8 februari 2011 16:35

Verkar som att vi kommer kunna åka ner allihop till Annica och Chrisse i april... Täänk äntligen något att se fram emot så här i mörkret.. =)

Håller tummar och tår för att alla trådar går att binda så vi får en liten tripp till Halmstad, tror alla vi behöver det!


  


Massa kramar!
/
Jessica

  

Av Jessica - 8 februari 2011 15:16

Klockan är lite över 15 och det känns som att jag har fått mycket gjort idag.. =) Var nere på stan redan vid 11 och hälsade på skrapan-gänget och så kom Sandra... Finfina naglar hade hon fått.. Vi gick och uträttade lite ärenden och sen gick vi till Jensen's och åt. Var en ny upplevelse... Det var helt ok för 63 kr som det kostade med liten dricka till.

Köpte mina kuddar på Indiska oxå. Det blev 2 blommiga, 1 turkos och 1 grön. Så nu är det ni som får avgöra är de fina? Tror jag är nöjd..


    


Sen jag kom hem från stan har jag städat tvättat och bytit lakan.. Full rulle.. Sen har jag pratat med en god vän på fb och vart glad.. =)  Tack.. !


Nu väntar jag på Fina och Julie.. De ska komma och lämna ett par jenas som inte Julie kunde ha som jag ska lämna tillbaka... Och så ska de ha med sig täcken.

Sandra tycker att vi ska göra nått på lördag och jag är fansktigt laddad.. ta några cider och glida ner på stan.. Aaaa.. det låter lockande denna gång.. =)


Funderar på om jag ska ta tag i köksbänken nu.. Inte allt för roligt men då är ju allt klart iaf.. För att vara fint till nästa städrunda.. ;)


Massa kramar

/

Jessica

  


Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards