jessica-mywords

Alla inlägg under november 2013

Av Jessica - 27 november 2013 22:30

Blev inte alls som tänkt med mina blommor....

Får fundera lite och kanske ändra nå...

Kram
/
Jessica

Av Jessica - 26 november 2013 21:05

Åh!! Första advent på lördag och jag blir som ett litet baaarn! :)
Som vanligt är jag benhård på det här med att ta fram grejerna för tidigt men jag har lite saker för mig och hinner inte få fram allt å städa allt jag vill innan söndag utan att göra lite varje dag så idag blev det lite shoppande och adventsljusen är klara för att tändas på söndag. :)
Som tur är så är tydligen P lika hård så det är ju bra.

Imorn efter fikadaten efter jobbet hoppas jag att jag orkar/hinner göra klart blommorna.. Fortsättning kommer..... ;)

Kram!

/
Jessica

Av Jessica - 24 november 2013 10:08

Om 2 timmar ska vi bege oss å hämta mormor. :) för vi ska minsann åka å fira min moster som fyller år idag! :)

I fredags var jag och såg andra filmen av hungerspelen. Den var bra men hade att vad jag tycker abrupt slut. :)

Borde öka farten nu.... :)

Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 21 november 2013 21:48

Här går det undan som vanligt nu ner.. :) tyckte det nyss va måndag och imorn är det redan fredag. Hej å hå!!
Igår försökte fina å jag hitta klänningar till bröllopsfesten. Jo då kul Fina, kul att du hittade allt! ;)
Själv gick jag tomhänt från rundan men jag ska nog ta med p och visa den klänningen som bruden faktiskt har godkänt! :) taaaack!

Ack så kort tid men jag va för första gången själv med de här två ikväll. :) mycket bus i görningen men mest helt underbara och fina killar. Mosters älskade killar!
Tur att man får träffa de redan på söndag igen.

Imorn blir det bio efter jobbet med Sandra å några till. Andra hunger games-filmen. :) fattar dock inte varför jag ska gå på den då jag bara får ont i magen av såna där filmer :P

Imorn kommer även min fina sambo hem igen!! Jaa!! Och så får jag ha honom hemma över en vecka, vilket lyx!!

Nu ska jag föna håret sen blir det att sova.

God natt fina ni!

/
Jessica

Av Jessica - 18 november 2013 18:38

Tror kroppen börjar vänja sig på riktigt nu med de nya tiderna. Känner mig inte alls lika trött på kvällarna längre meen som fina fick erfara förra veckan, är jag ensam så sover jag innan 22, lätt! ;)

P kom hem i torsdags kväll och som sagt hör å häpna men jag var vaken trots att klockan var 23.15 men det var nog mest för att jag vart hos Becca och inte kom hem för än 21.30 och det ska duschas osv på kvällen nu förtiden så det va ju inge konstigt. :)

I fredags fick jag agera fylletaxi till P som tog ut N eller om det var N som tog ut P... vet inte ;) körde hem n oxå så vi va hemma vid 1. Sov till 10.30 Whoho! Det ni!!

Igår var vi och hälsade på i sura då Therese å N ville ha monterings-hjälp. Jag kollade mest på men de andra var vääldigt duktiga!! :) fina å familj kom oxå. Trevligt trevligt!!

Slutade väl gjorde det oxå!

Kram på er!!

/
Jessica

Av Jessica - 9 november 2013 22:27

Nej, det spelar ingen roll om det är 4 dagar eller 5 som han är på jobb eller nån annanstans jag saknar han lika mycket oavsett!

Nu ska jag sova så jag kommer upp till systers och min lilla snabbvisit på shoppingcentret imorn innan vi far till fart för att fira far.

God natt!!

Av Jessica - 9 november 2013 10:33

Frukosten just intagen, mycket gott!! Idag får man väl nästan säga att jag sov rätt länge iaf. Trotts att jag som vanligt började skruva på mig vid 7. Satte på tvn vid 8 halv sov och gick upp strax efter 9.

Idag tänkte jag ta mig ner till mitt föredettingar jobb och säga hej! :)
Var där i torsdags men träffade bara 2 st då eftersom alla hade slutat vid 17. Sen skulle jag behöva köpa nya skor/stövlar/stövletter...
Det gick ju lite så där i söndags när vi åkte till Stockholm för att shoppa. Visst hittade vi lite men inte det man verkligen behövdes ;)

Bilden överst är sen lördags förra veckan då vi va ut och åt och bowlade med Sandra å Micke. Och den andra är när vi åt på Nacka forum. :) vi hann med Nacka forum, kista och erikslund på samma dag det ni! :)

Nu ska jag dona lite här hemma och göra mig klar för en liten tripp på stan!

Ha en bra dag!
Kram
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards