jessica-mywords

Alla inlägg under september 2012

Av Jessica - 19 september 2012 22:22

Usch!! Det är verkligen inte likt mig men idag har jag verkligen inte haftnån bra dag! Gillar det verkligen inte. Hoppas det försvinner så jag blir den vanliga glada Jessica igen!!
Tyvärr så toppades ju dagen, som som sagt vart rent förjävlig, med att jag dränktes i ett skyfall på vägen hem. Och när jag inte trodde det kunde bli en yns värre då blev det det!?!? Jo då när jag ser mitt hus då regnar det ännu mer och ännu större droppar! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta!?! :/
Väl hemma sken solen när jag satt i soffan. Lite irriterande var det allt!
Fixade lite te och choklad för att få upp humöret lite och efter det, en tupplur på soffan, lite snack med Fina och lite mer snack med syster kändes det allt liiite bättre tillslut.

Provade även senare på å tända mitt lilla arrangemang med ljus och blomma. Verkar gå bra utan nå uppeldad blomma :))

Försökte kolla lite om BBK idag. Har ju lagt upp värsta schemat gör Singapore och ska försöka få till ett liknande. Känns lite svårt då jag inte känner till nå om avstånd och så men ska höra mig för.

Imorn kan bli en intressant dag. Ska jobba i skrapan där det är total utförsäljning, 70%! De hade haft kaos idag så vi får se vad morgondagen har att ge. Hur mycket kan det finnas kvar!? :) Det undrar jag....

God natt-kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 17 september 2012 09:55

Följer Laila bagge wahlgrens blogg och idag när jag läste hade hon lagt upp ett mail som en tjej skickat och en youtube-länk. Jag fick rysningar i hela kroppen!
Gå in och kolla. www.blogg.mama.nu/lailas-blogg



Kramar
/
Jessica

  

Av Jessica - 7 september 2012 20:40

Sitter och väntar på att kompaniet ska komma tillbaka.
Det blev ett avbrott i fredagsmyset :)
Och se vad de missar om de inte skulle komma igen.

Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 5 september 2012 17:03

Hade en jättemysigt förmiddag med Fina & Julie på erikslund! Vi började på Ikea och det var ju lätt att slösa stålar ;)
Men jag fick mycket med mig hem å så jag är glad och nöjd. Vi sprang in på några få butiker på shoppingen oxå, där bland den lilla blomaffären som bidrog med 2 vita hjärtan. Sen åkte vi till maxi. Och julie leke titanic i kundvagnen eller nått så jäkla söt!! Nu säger hon nästa mitt namn ordentligt. :) glad fejkmoster!!!
Hon sprang efter mig på maxi och studdsade fram och tillbaka man blev ju bara jätteglad av å va med henne! Meeen jag vet Fina, jag har sett hennes mindre vackra sidor oxå ;)

Väl hemma satte jag i kort i 2 av de fyra ramarna jag köpte. Ska framkalla mer kort nu i veckan. Sen kommer de oxå upp. Snyggade till kronorna i köket och tvättade upp lakanen som även de fick följa med hem. Och så hittade jag 2 ljuslycktor till som hamnade med korten vid tv:n.
Börjar arta sig!! :)


Trevlig kväll!
Kramar
/
Jessica

Av Jessica - 3 september 2012 20:45

Idag började jag min förändring i vardagsrummet. :) här ska bytas färg. Köpte 4 nya lycktor i guld. Ska ha guld å silver är det tänkt.
Det är långt ifrån färdigt men på onsdag ska jag åka med fina till Ikea så då ska det byggas på lite till med bl.a Kuddfodral och lite annat piff. :)
Nu så har det turkosa flyttat in badrummet helt å hållet blev riktigt fint ljus.
Hoppas på att hinna och framför allt hitta allt innan söndag då vi ska fira lite här. Ska bli mysigt!! :)

Fick mitt smink idag oxå. Inte en dag försent!! :/ haha :D

Massa glad kramar!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards