jessica-mywords

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Jessica - 14 januari 2011 10:00

Hittar mer och mer spår efter att syster med familj var här och duschade i onsdags. Samma dag såg jag att busen hade flyttat omkring ljusen i ljusfatet. Att sanden låg precis på kanten för att åka ner på bordet.. Sen imorse såg jag att "kul"-spelet var upptryckt mot väggen.. (han ska alltid spela det där) och nu när jag var i köket och stökade såg jag att kokböckerna fått sig en smäll.. :)


Måste komma ihåg och säga till A på jobbet att det hon läste i horoskåpet stämde på en sak.. hahah helt sjukt.. =) Får väl se om resten stämmer oxå.. Jag brukar inte läsa sånt där men hon gör det och vi har samma tecken så då tyckte hon att hon skulle läsa högt.. :) Var ju inget farligt men jag gillar iaf inte att läsa det..


Får se om det kommer en dalabrutta till mig på lördag.. verkar så.. hahah hon hade massa skvaller.. Så sjukt roligt.. Undra om Tinis kommer oxå, det vore kul men förstår om dte blev lite kort varsel nu.


Just ja Sandra du ville ju att jag skulle visa Tinas hemsida.. Den ligger på mina länkar gå in och kika.. Väldigt fina grejer de gör. =)


Nu ska jag fortsätta min sena frukost...


Ha en trevlig fredag!
Kramar

/
Jessica

   

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards