jessica-mywords

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Jessica - 11 januari 2011 15:56

Efter nästan 3 dagar av inte så bra mat och lite godisintag så har jag återställt ordningen.. =)

Igår var vi och åt pizza hos vår boss efter jobbet... det bjöds på vin och lite kaffe på det.. Mycket trevligt!!


Det var skönt att vara ledig idag me jag blr ltie sur på mig själv när jag inte gör nå. Fast jag och Emma har vart på 1 ½ timmes promenad idag. Gick förbi J för att hämta ett spel som syster vill ha på sjukan över helgen och, Sandra se å hör, min DVD-dosa.. Har inte testat om det är den men jag tycker jag känner igen den. =)


Har haft ont i huvudet både i går och idag men jag dagesn onda tror jag beror på att jag inte fick i mig nå kaffe imorse.. Så jag drack lite nu så får se om det släpper..

Emma gick precis hem.. Hon följde med mig hem efter promenade. Vi har bara snackat och tagit det lungt och ätit lite.. Trevligt att inte vara helt själv hela dagen..


  

Bjuder på en lite äldre bild på Emma eftersom hon inte gillar att vara med på kort.. =)


Nu ska jag lägga mig på soffan och glo på tv...

Kramar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards