jessica-mywords

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Jessica - 7 januari 2011 07:19

Sandra ringde igår och tyckte att istället för biobesöket vi planerat in på lördag skulle byta ut det mot en fest med hennes vänner... Första som kom upp i mitt huvud var panik... haha.. så töntigt av mig.. Men det är läskigt att träffa nya människor där typ alla redan känner varandra eller åtminstonde har setts tidigare... Jag kommer vara värsta utbölingen.. =)

Men så sa Sandra de orden som jag själv sagt och det får jag väl äta upp nu...

"Du ska ju träffa nya människor!"

Ja så att jag får lägga nervositeten på hyllan, hitta nått att ha på mig och gå på festen....

Och jag kan ju inte sitta hemma och uggla varje kväll.. Så nu får jag tänka om här om jag ska komma nånstans... =)


Ska försöka komma ut på promenad oxå i helgen iaf på lördagen... För om jag hamnar på festen vet jag ju inte huuuuur pigg jag kommer vara på söndag. =P

Fan vill hinna men jag orkar inte gå upp 5 på morgonen på måndagen för att gå på promenad.. Det gör jag bara inte..  Vi ska dessutom ses hon bossen på kvällen och ha vår trivselkväll...  Är ju faktiskt ledig på tisdagen så jag får ta det då...


Idag börjar jag 8.30 Men jag har inte mycket att göra =) Carro ville ju göra dagraporten så jag får väl städa rean eller nå.. hihi.. kan beövas och det kan vara skönt att få göra det när man inte har kunder som ska titta på just den snurran man städar på osv.. Så jag ska nog sattsa på det.. Asså, missförstå mig rätt kunderna är ju min lön klart de får kolla där jag städar men man blir ju frustrerad när man aldrig får det så fint som man vill.. =)

Ska luncha med Jonna oxå. =) Det avr ett tag sen vi sågs så vi har nog lite att prata om skulle jag tro.. =)


Nu måste jag packa ner lite saker i väskan innan jag går till bussen.

Ha en underbar dag!

Kramar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards