jessica-mywords

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Jessica - 4 januari 2011 21:23

Jag har nog gått in för mina KG-tapp när jag ger mig ut i det här ovädret för att motionera.. Eller?? Låter inte som jag iaf.. Men jag är fast besluten nu.. Att iaf komma igång med motionen.. Försöka hålla igen på godis och sånt. Inte överdrivet men iaf tänka på det och sen får jag väl se KG-raset som ett + om det sker haha...

Jag och Sandra har iaf tagit en sväng, tog ca 1 timme.... Gick för bi ICA Ettan oxå och hämtade ut mitt paket.. Trodde att det skulle vara stort men inte riktigt så stort som det var. Lite kämpigt var det att gå i blåst och snöfall efter en rask promenad med det där paketet men jag kom hem tillslut. Och vet ni??

Allt passade tom bootsen och stövlarna.. =) Nu är bara problemet var jag ska göra av allt haha... Måste sätta fart med min klädkammare...


Nu ska jag plocka ihop tvätten och ta hand om de nya kläderna sen blir att hoppa ner i sängen och lägga sig på spikmattan.. =) Lolvely!


God natt kära vänner!
Kramar

/
Jessica

  

Av Jessica - 4 januari 2011 10:48

Vad tror ni?? Är den en vän eller en fiende.. Det visar sig under vårens gång.. =)

  


Jag har alltså köpt mig en våg som just nu stejkar.. Men det stod dock att den skulle aklimatisera sig.. så jag får väl snällt vänta i 24 timmar tills den vant sig.. annars tänker jag lämna tillbaka den... =)


Har ingen ork att ta tag i dammsugningen eller att ta ner alla tomtar.. Har vart på gång flera gånger nu de här 2 dagarna men jag orkar inte..


Nu ska jag försöka slänga ihop en liten omelett och steka på lite champinjoner som ska med till jobbet.. Börjar 13 och efter jobbet blir det promenad... =)
Och enligt Sandra borde mitt HM-paket komma idag.. WHIII!


Kramar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards