jessica-mywords

Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Behöver köpa galjar.....

Av Jessica - 24 juni 2010 19:32

   

Här nytillskotten som kräver galjar..=) En gul cardigan, grått linne med spetts och en ljusaprikos top... Me like..

        

Och här en ny väska.. =) Stor får plats med allt i den.. PERFFA!

Gillade detaljerna på axelbandet..


Nu har jag bakat klart.. och gjort klart frostingen så imorn är det bara att ta med och snygga till de på plats...

Vi kommer åka ut och golfa på morgonen... J-tid och på eftermiddagen/kvällen ska vi ju till Ramnäs och fira med de vi brukar fira med.. =) Det är Min-tid haha..


Måste ju bara berätta om min mormor.. Hon ringde i söndags och pratade på som vanligt frågade hur jag mådde osv.. sen så sa hon:"Jag ville bara ringa för att tala om att jag är döv på båda öronen." haha.. det första jag frågade va.. "Men har du hört nå av vad jag sagt??" Det hade hon.. det var tydligen lättare för henne att höra i telefonen än face to face.. Hon är så söt min mormor...


Funderar fortfarande på att ta mig ut en sväng.. det är ju såååå fint väder ute och fortfarande hur varmt som helst.. kanske tar en promenix.. Men vi får se om jag orkar.. är lite trötter.... Ska laga klart maten först så får vi se..


Tror vinfläckarna försvann.. iaf på jeanskjolen.. hoppas skjortan klarade sig oxå..


Kommer inte hinna skriva nå imorn.. Kommer inte ta mig tid...

Så...

Trevlig Midsommar på er!

Kramar

/

Jessica

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 december 2013 09:00

Nu är klockan 9. När som åker P och tränar då ska jag kolla in gårdagens och dagens julkalender innan jag börjar städa. :) Under dagen kommer det droppa in lite killar så jag flyr kvällen till syster så de får ha grabbkvällen i fred. :) N...

Av Jessica - 5 december 2013 20:33

Insåg precis att jag inte lyssnat när erikslund shoppingcenters reklam gått på tvn... Okey nån dag att man har extra öppet som tex nere på stan förr, öppet till 22 eller va det var och kallade det tomtenatta. Okey om man utökar och har fler tomte...

Av Jessica - 3 december 2013 19:57

I duschen började jag visst sjunga jullåtar och fick panik när jag inte kunde en enda hel text. Så nu har jag setat här i soffan å lyssnat på Peter Jöback så klart!! ;) och måste erkänna att jag skäms att jag nästan glömt bort hur jävla bra han är!! ...

Av Jessica - 2 december 2013 13:53

Helgen sa bara swich men tääänk så mycket kul jag han med. I lördags hängde vi med Therese och hade fru/brud-hippa. Var på arosfortet, på spa och avslutade med en middag hemma hos fina. Tror nog vår lilla indianfru var nöjd efter dagen. :) vi var...

Av Jessica - 27 november 2013 22:30


Blev inte alls som tänkt med mina blommor.... Får fundera lite och kanske ändra nå... Kram / Jessica ...

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards