jessica-mywords

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Jessica - 11 juli 2013 09:56

Kollegan tyckte de var bra, dvs inte förkorta så nu kör vi!!!
Kram

Av Jessica - 11 juli 2013 09:23

Kan man va mer nöjd efter att ha gjort av med pengar!? :) Troligtvis inte!!
Kom på för nån dag sen, nåååågot sent, att jag vill ha ett par jeansshorts. Stressade runt i förrgår och hittade inga bra och igår går jag bara förbi den första butiken jag var in i dagen innan och hittar ett par, en top och ett halsband och allt detta för 160kr!? Helt sjukt bra!! :)
Sen har jag lite rea på jobbet oxå som jag ska köpa ut men det ligger ungefär på samma peng. :) det är så här jag alltid vill lyckas med shoppingen!
Har på mig shortsen idag men är något tveksam till om de är för korta för att jobba i.... Vi får se vad kollegan säger :)

Provade å göra ärtpesto i går. Blev riktigt gott trots att kocken inte va hemma! ;)

Ikväll blir det vänmys! Så härligt!!

Sitter på bussen nu på väg till jobbet! Ha en underbar dag!

Kramar!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards