jessica-mywords

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Jessica - 8 juli 2013 09:04

Det var knappt 12 timmar vi hann va tillsammans och av de sov vi ca 7. :P
Sjukt!! Men det är ju inte ofta det händer som tur är!!
Man kan säga att han kom hem, packade upp, packade ner nytt och åkte....

Gick bra å hämta honom i Uppsala. Var ju samma väg som vi åkte när Therese bodde där och från att man körde av var det bara rakt på till första rondellen och sen rakt på igen. Vågade dock inte köra vänster i korsningen vid stationen men hade sn tur så efter 2 höger svängar hamnade jag på en parkering med flera tomma platser. :)
I god tid som man är gick jag vänta i 20 min men det gjorde inget, fick ju sitta i solen lite till. :)

Var ju hos syster i lördags och strax innan Anton skulle gå å lägga sig och jag skulle åka hem spöade han oss i yatzy. Han lyckades få ihop 214 poäng mycket tack vare hans yatzy med 6:or(!?!?) vad ska man säga?? :)

Provade Ernsts tomater en gång till och nu så blev det bättre, men tänk så mycket roligare det är med lunch på balkongen när man har sällskap!! :)

Dags att sätta sig på cykeln då...

KRAM

JessicA

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards