jessica-mywords

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Jessica - 7 juli 2013 10:34

Den här dagen borde vart i juni!
Solen skiner, den värmer!! :) det luktar tom sommar här i gräset som jag ligger i. Och det är nästan, men bara nästan som att vinden inte är kall, kall som den vart hittills utan lite mer kallvarm. :)

Tänkte att jag skulle passa på å försöka va ute idag då min "häst-pass"-veckan ligger framför mig. Lär då inte få se mycket sol med tanke på mina tider. :P

Ska försöka hinna med lite annat idag oxå innan jag ska hämta hem P. Kom ju på att han inte bara ska va borta en vanlig jobbvecka, utan han kommer ju va borta i 2 veckor!?!? :(
Men jag ska ju åka upp å hälsa på honom så vi kommer ju ses iaf. :)

Ska försöka steka lite på baksidan av fläsket nu om min rygg är medgörlig...

Ska försöka läsa lite oxå..

Sommar-kramar
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards