jessica-mywords

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Jessica - 5 juli 2013 11:50

Att man inte tröttnar!!?!?!?
Ända trösten, när man fastnar på en bana. är att det finns folk som ligger längre fram i det än en själv. :P

Lite nötter som mellanmål sen blir det att ta hand om kunderna!

Kram
/
Jessica

Av Jessica - 5 juli 2013 09:36

Ja nu är de här igen! P och jag såg redan några i måndags kväll.
Raggarna har intagit Västerås med muller och sång. :)
Det är roligt det är det men i år tror jag att jag för mig själv ställer in PM. :)
Ikväll kommer jag bara åka hem efter jobbet och vara hemma själv och imorn ev åker jag hem till syster en sväng.
Känns lite lyxigt att bli lämnad ensam med repliken "bilen är fulltankad." Hmm undra vad jag ska hitta på!? ;)
Haha nej då, åker inte längre än till Rönnby isåna fall.

Projekt underkläder håller jag och kollegan på med så det är väl bara att sätta lite fart här så jag blir klar till jobbet kl. 12. Måste steka på lite till lunch oxå.

Just ja! Som det ser ut nu kommer det bli nånstans i Kroatien eller till Malaga vi åker, wiho!! :)

Kram på er!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards