jessica-mywords

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Jessica - 3 juli 2013 09:02

Och om ni är vakna nu och tittar ut så förstår ni vad jag ska göra idag... Japp jag jobbar! :(
Igår var jag ledig och då var det inte alls så här bra väder. P som ville åka å bada igår det var det inte tal om.
Shoppade istället och fyndade ett par byxor för 30kr, en stickad tröja och en brun kofta. Hel nöjd!
På ef kom Anton å lekte lite gran. :)

Måste bara berätta att jag hade en sån fin helg, trots att P jobbade fredag-måndag.
Jag älskar spontana händelser (till viss mån) och i lördags hade jag och Carro bestämt att vi skulle till tullhuset men åkte till åsby istället sen drog vi hem till de å fikade sen gick kvällen fort fick stanna på mat och vin.
Andreas körde hem mig vid 1 tror jag. Helt underbar dag/kväll!! :) var mindre kul att kliva upp 7 och tvätta på morgonen där på men det fick gå ännu värre blev det när torktumlaren inte fungerade och jag inte kunde tvätta allt jag tänkt... Suck
Senare på söndagen var jag hos fina och umgicks, kolla in nya soffan gjorde jag oxå. ;) jättefin!!

Ikväll ska jag träffa Carro (igen) och Sofia men först ska jag tillbringa 8 timmar på jobbet. :)

Ha en fin sol-och-bad-dag!
Kramar!!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards