jessica-mywords

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Jessica - 27 juni 2013 09:20

Undrar hur länge jag kommer få sitta här då??
Det är som du sa här om dagen Fina!! När internet inte funkar då är man som handikappad. Och just nu känns det lite jobbigt. Sitter nämligen på busshållsplatsen hemma och har inte en susning om när nästa buss går... Inte likt mig, nej!!
Internet är det inget fel på men vls hemsida funkar inte som den ska. Den kan inte visa nästa resa, den funktionen är av eller vad man ska säga och går man in och ska kolla deras tidtabell på nätet visar de olika tider på samma buss om man ändrar destination. Hmm, kommer vl få ringa P snart....
Hon är ju snart 20 över och jag gillar ju inte att komma för nära tiden jag börjar jobba... Vill ha lite tid på mig ju...

Önska mig lycka till!! Kommer inte bussen om 5 då ringer jag P!

Kramar
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards