jessica-mywords

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Jessica - 3 juni 2013 18:15

Har haft ledig helg i helgen som var men lite ändringar gjorde att jag jobbat måndag och kommer jobba imorn. Men vad gör det när jag blev ledig till helgen igen!? ;)

Fredagen jobbade jag 9-14 och fick njuta lite av solen som va framme. Först på en filt i gräset och sen på en pw med P. Herregud om han följer med mig fler gånger kommer jag klara av å springa på blodomloppet i augusti ;)
På lördagen sov vi ut lite och stressad som man är när det är sol ute drev jag ut P så fort som möjligt. Vi åkte till björnön och åt lite lunch. Degade lite i solen innan vi åkte hem. Vart tiden där efter tog vägen vet jag inte för helt plötsligt var jag tvungen att stressa med att göra mig klar för Annicas kalas.
Hon blev så glad att vi kom och det gjorde vi gärna!! :)

Söndagen hängde jag med syster på erikslund och hipp så va det måndag morgon!? Usch vad hände!?!?
Började 8 så jag är skapligt trött nu..
:P

Just nu håller min lilla pt på å peppar mig för att jag ska gå ut på promenad. Vad tror ni får han ut mig??? :)

Just ja Cissi vi kollade på sons of anarchy (tvivelaktig stavning!!)

Kram på er!!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards