jessica-mywords

Alla inlägg under januari 2013

Av Jessica - 11 januari 2013 07:25

Jag är hyfsat pigg trots att jag gått upp ca 1 timme tidigare men det beror kanske på att jag är lite spänd inför min klippning. Har aldrig brytt mig så här förut, undra varför jag gör det nu :) ska ju bara klippa mig å få en frisyr!? Det kan ju inte bli sämre!!! ;)

Ni får väl en bild senare idag eller i helgen på nya frillan. :)

Ha en fin fredag!!
Kram
/
Jessica

Av Jessica - 9 januari 2013 10:39

Här sitter jag å väntar i bilen men moster finaste lillkille!
Ska hem och städa nu så fort syster kommer tillbaka från att dumpat varor.
Ska hem till den här lille och hans storebror i helgen har jag bestämt :)
Och mysa ordentligt!

Kram
Jessica

7/1

Av Jessica - 7 januari 2013 11:40

Hehe oooops!! ;)

Av Jessica - 7 januari 2013 09:33

Äntligen är nyårsveckan över!! Jag tycker den har vart så lååång. Man har ju vart rätt dagvild med alla lediga dagar osv och i lördags när jag funderade över vilken dag det va och jag kom på att det inte ens vart söndag än höll jag på å avlida, haha veckan kändes verkligen oändlig men nu så!! :)

Och imorse tog jag mig ut på min kortpromme. Tog det lungt. Det var skönt.. :)
Sen invigde jag lite julklappar oxå. :)

Mot tandborsten sen ska jag ta å ringa Barbie & Ken och kolla om nån har nån tid för mig :) Håll tummarna!!

Kram
/
Jessica

Av Jessica - 6 januari 2013 09:47

Just nu sitter jag fast! :)
Jag sitter fast i soffan och rumpan känns som ett betonblock som är orubbligt. Jag är sååå jäkla trött!! Men jag måste ta mig loss för det är ju jobbsöndag.

Igår efter jobbet mötte jag upp Sandra. :) vi fick och åt på vardagsrum.. Mitt hittills sämsta besök där. Både servicen och maten. Tråkigt tycker det är väldigt mysigt där. :/
Sen åkte vi och köpte godis på kristiansborg och vidare till sandras vän J. Där kollade vi på en skräckfilm (haha inte mitt val) tillsammans med E oxå.
Den va väldigt konstig.

Ikväll ska jag ringa carrolinen hon har gjort mig lite småstressad över kläder i packningen och det känns som att jag kommer lägga till lite grejer :O
Men nu tandborstning!!

Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 4 januari 2013 09:50

Jag håller på med en lista till resan och vill ha tips på musik man blir glad av!
Tack Sandra för hjälpen, vill inte verka otacksam men jag vill ha fler! :)
Så kom igen nu!!

Kramar!
/
Jessica

Av Jessica - 2 januari 2013 11:49

Japp nu är det jobb resten av veckan som gäller tror tom jag skajobba fram till på tisdag innan jag får va ledig igen. Skulle dock inte göra nått om jag fick jobba onsdagen oxå då jag ändå har ledig hel där efter.. Men januari brukar inte vara så generös på extra timmar :P

Har lite problem med mitt nya head-set. De är stora, får lixom inte in de. Men det kanske är en vana :) nån annan som har urbanears?

Nu back to work, verkar dock helt stendött där ute. :P

Kram
/
Jessica

Av Jessica - 1 januari 2013 13:04

Vilken trevlig kväll jag hade igår! :) Tack alla inblandade och tack till värdparet (se bild nedan) haha :)
God mat, dryck och mycket skratt och nästan bara nya människor, härligt!!

Jag tog det lugnt men det märks knappt idag, jag är seg som tusan så jag misstänker att det inte kommer bli så mycket mer av den här dagen. Lite måsten har jag men det är då lite så det gör inget att jag ligger parkerad i soffan å glor på film efter film :)
Det var länge sen jag kände mig så ledig och nöjd av 3 dagars ledighet. Mycket bra!! :)

Och förhoppningsvis håller halsontet på å bryta ut nu men jag vågar inte ta ut nått i förskott men det känns annorlunda mot tidigare.

Nu börjar Gustaf 2 så lite mer slapp då ;)

God fortsättning på det nya året!
Kramar!
/
Jessica

Ovido - Quiz & Flashcards