jessica-mywords

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Jessica - 25 januari 2013 14:29

Nu har vi kommit fram och överlevt flygresan med skratt och faktiskt rätt mycket sömn. :)
Första flyget tog ju bara runt 3 timmar och de timmarna flög ju iväg. Då va vi ju fortfarande speedade av att resan va på g.
Väl inne på flygplatsen i Istanbul blev vi lite förvirrade och efter ett antal vändor fram och tillbaka hittade vi vår gate. (Vi hade vart där 6 ggr men inte sett det gigantiska skylten) :) haha
Andra planet var ju ett större med skärmar så det blev en film och lite serier men jag lyckades sova riktigt mycket där.
På Singapores flygplats gick allt smidigt inte så långa köer till immigration och väskorna kom på en gång efter vi snabbat oss in på toa. :)
Och ja då jag lyckades ta oss med MRT till hotellet. :) Carro va förvånad över att jag inte blev stressad där vid ett tillfälle men jag har lärt mig!! ;)

Vi checkade in och tog en dusch sen gick vi ut och tröck i oss varsin hamburgare.
Trötta som vi är ligger vi nu i sängen och surfar runt på mobilerna och äter chips :) kommer nog somna snart skulle jag tro och lika bra är det för imorn bär det av till marina Bay och lite annat där omkring. :) ska dra med mig höjdrädda lilla Carro i det där hjulet, yes!!!

Kramar på er!!!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards