jessica-mywords

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Jessica - 6 januari 2013 09:47

Just nu sitter jag fast! :)
Jag sitter fast i soffan och rumpan känns som ett betonblock som är orubbligt. Jag är sååå jäkla trött!! Men jag måste ta mig loss för det är ju jobbsöndag.

Igår efter jobbet mötte jag upp Sandra. :) vi fick och åt på vardagsrum.. Mitt hittills sämsta besök där. Både servicen och maten. Tråkigt tycker det är väldigt mysigt där. :/
Sen åkte vi och köpte godis på kristiansborg och vidare till sandras vän J. Där kollade vi på en skräckfilm (haha inte mitt val) tillsammans med E oxå.
Den va väldigt konstig.

Ikväll ska jag ringa carrolinen hon har gjort mig lite småstressad över kläder i packningen och det känns som att jag kommer lägga till lite grejer :O
Men nu tandborstning!!

Kramar!
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards