jessica-mywords

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Jessica - 17 december 2012 19:36

Den här dagen gick ju snabbt över.. Både bra å dåligt. Känner inte riktigt att jag vart ledig men vad gör det nu är det ju skaaapligt nära till resan. :)

Började dagen med att köra hyrbil då systers bil behövdes lämnas in pga fel. Sen följde jag med henne till ett läkarbesök för att ta hand om den större vilden :) gick hyfsat snabbt och efter det körde hon hem mig.
På vägen till läkaren ringde Barbie och Ken och sa att Linnea blivit sjuk så min tid är flyttad till kl 8 på lördag morgon :/ haha jaja det måste bli gjort!
Så dagen blev ju lite annorlunda vilket gjorde att en liten del av min stress försvann, hann nämligen iaf göra köttbullarna idag.. Frågan är om jag inte måste göra fler dock...!? :/
Anton kom och hälsade på senare på eftermiddagen då syster skulle på ett annat läkarbesök. Vi kollade på cars 2 och så lekte han med sina bilar han hade med sig. :)

Imorn kör vi starten på jobbveckan fram till jul. Ska göra lite ärenden på förmiddagen imorn så kanske stressen rinner av lite till! :)

Kramar
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards