jessica-mywords

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Jessica - 16 december 2012 19:40

Usch och fy för såna här kvällar!!  Var dock väääldigt länge sen jag tyckte det var så här jobbigt som nu...

Jag är så rastlös men har ingen anning om vad jag vill göra och jag har ingen ork heller!! =/ haha då får man ju skylla sig själv men jag trodde att jag skulle kunna slappna av efter min promenad jag tog efter att ha kommit hem från det årliga glöggfikat men icke... Vill ringa å prata med nån men jag vill ändå inte.. kan inte heller bestämma vem jag vill ringa osv..


Sen känner jag mig stressad över att det bara är 1 vecka kvar till jul och jag inte känner att jag kommer få tid eller ork till att göra allt jag MÅSTE göra innan söndagmorgon innan jag åker till jobbet... JAG VILL BARA BÖRJA TJURA!

Det ska rullas köttbullar, slås in paket och göra små överaskningar och helt plötlsigt måste jag tänka om på 2 julklappar!! NU!?! Va!?!? Hur är det möjligt... ja det kan man fråga sig men men det måste ju bara lösa sig så är det bara.. frågan är bara hur... städas och tänka på vad som måste vara hemma till den 25 osv... USCH!!


Kanske borde gå å lägga mig och bara dra täcket över huvudet och låta den här dagen vara över... Blir nog så!


God natt från en julstressad Jessica

Kramar

  



Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards