jessica-mywords

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Jessica - 5 december 2012 21:51

Hua mig! Trodde det va mycket kallare ute än var det va nu när jag tittade på termometern här hemma. Bara -1 grad men det är de där isbjörnsvindarna som kyler... :/

Idag har jag jobbat fast jag skulle vart ledig. Dessutom 2 pass! :) som fina sa, delad tur. Haha
Först på Igor sen åkte jag ut i snöstormen till erikslund.
Åkte tidigare så jag skulle hinna göra lite ärenden och ganska så precis till att jag skulle ta mitt ägg så fick vi utrymma hela skiten. Vad är oddsen!? :) det är 2 gången jag jobbar där och på mitt ställe har jag jobbat i 2 åååår och har aldrig vart med om det!? :) hur kul tror ni det va å stå i drt här vädret ute!?;) som tur var så varade det inte så länge.

Nycklarna jag hade lånat var Carros så hon mötte upp mig vid bussen nere på stan och så fick jag åka med henne hem, väääldigt tacksamt då jag slapp gå från busshållsplatsen. :) Tack!!

Värmekudden värmer gott nu! :)

God natt!
Kram
/
Jessica

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards