jessica-mywords

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Overkligt

Av Jessica - 17 juni 2012 09:48

Igår kväll var jag så sjukt trött, satt uppe till 22 sen gick jag och la mig för att läsa lite. Vid 22.50 var jag så trött så jag somnade nästan med boken i ansiktiet. Men så vaknade jag av att nån eller några stod och skrek och så hörde jag hundar som skällde. Efter en stund tror jag att jag uppfattade vad som hänt.(stunden var nog mindre än 1 minut). Jag tror att de ena hunden var lös och större för det skallet lät grövre eller vad man ska säga och den verkar ha stuckit mot den lilla hunden och ägaren till lilla hunden skrek på den stora hundens ägare som skrek på hunden och det lät inte bra om jag säger så när lilla hunden skällde.. Hoppas ingen blev skadad bara... Kanske var det så att lilla hunden och ägaren till den bara blev rädda men jag vet itne.. Sen bara blev det tyst. Då hade jag svårt att sova och precis när jag nästan somnat in hörde jag en smäll. Fattade itne då var det var.. Trodde först att det var åska men det var bara en smäll.

Men imorse när jag satt mig med frukosten framför tv:n var första nyheten att det utrymmt en bar i Västerås pga att en bomb hade kastats in på terassen.. Hallå!?!? Det känns så overkligt att nått sånt här händer här hemma i Västerås. Ingen hade blivit skadad men jag hade nog vart chockad om jag varit på plats. Jag hörde den folk längre bort i stan hade kännt en tryckvåg så det lär ju vart en redig smäll...

Jag var som sagt var inte där men jag undrar om Sandra var det.. hmm ska nog ringa henne sen..

Men ja vad ska man säga... ??



Veckan har gått så fort nu.. =) Vilket är trevligt! Hade ju en ganska bokad vecka framför mig.

Var ju och jobbade hos Sandra i onsdags oxå. Det gick bra tror jag.. Vågade ta några samtal på eftermiddagen men jag känner att jag behöver lite mer rutin innan jag släpps själv på måndagen vecka 27. Så tisdag och onsdag ska jag åka dit innan jag börjar jobba på vanliga jobbet.. =)


I fredags efter jobbet mötte jag upp Fina för att hjälpa henne att välja glasögon men hon hade så gott som fixat det när jag kom.. Fick bara säga vad jag tyckte och så var det kalrt typ.. =)

Efter åt gick vi lite på stan sen tog Fina bussen och jag cyklen hem till henne. Jag fick sällis av Rovan då hon slutat jobbet precis. =)

Vid 18 kom Rovan till Fina och vi åkte och handlade lite sen åt vi mat och hade allmänt trevligt hela kvällen.

Och igår var vi och planerade Midsommar hos Fina. Trevligt trevligt... =)

Nu är det bara vädret som man skulle vilja bättra sig så kanske midsommar kan bli bra å =)


 

Fredagens efterrätt.. mmmm =)


 

Blir inte så mycket per par/person när man är många.. =)


  

Fick en länk av Rovan här om dagen som personifierar mitt hår till 100% så nu får jag ge upp!! Här hör ni mig säga det först rakt ut: " JAG ÄR (tydligen) LOCKIG!" hahaha


 

Provade en ny app här om dagen.. Kollage-grejer... Var roligt. Frågan är hur bra bilderna blir om man skulle vilja framkalla de.. hmm...





Nu ska jag göra mig klar för jobbet, inte det roligaste att sätta sig på cykeln idag när det vräker ner, tur att man faktisgt har ett regnställ. Tror tusan att det blir hela stället idag annars kommer jag vara dyngsur om låren när jag kommer fram till jobbet.


Ha en bra söndag!

Kramar

/
Jessica

  




















  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 december 2013 09:00

Nu är klockan 9. När som åker P och tränar då ska jag kolla in gårdagens och dagens julkalender innan jag börjar städa. :) Under dagen kommer det droppa in lite killar så jag flyr kvällen till syster så de får ha grabbkvällen i fred. :) N...

Av Jessica - 5 december 2013 20:33

Insåg precis att jag inte lyssnat när erikslund shoppingcenters reklam gått på tvn... Okey nån dag att man har extra öppet som tex nere på stan förr, öppet till 22 eller va det var och kallade det tomtenatta. Okey om man utökar och har fler tomte...

Av Jessica - 3 december 2013 19:57

I duschen började jag visst sjunga jullåtar och fick panik när jag inte kunde en enda hel text. Så nu har jag setat här i soffan å lyssnat på Peter Jöback så klart!! ;) och måste erkänna att jag skäms att jag nästan glömt bort hur jävla bra han är!! ...

Av Jessica - 2 december 2013 13:53

Helgen sa bara swich men tääänk så mycket kul jag han med. I lördags hängde vi med Therese och hade fru/brud-hippa. Var på arosfortet, på spa och avslutade med en middag hemma hos fina. Tror nog vår lilla indianfru var nöjd efter dagen. :) vi var...

Av Jessica - 27 november 2013 22:30


Blev inte alls som tänkt med mina blommor.... Får fundera lite och kanske ändra nå... Kram / Jessica ...

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards