jessica-mywords

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Jessica - 11 juli 2011 08:16

Tänk att slutet på juni och början på juli ändå gått så fort.. Snart 4 veckor som passerat med rasande fart och jag, JAG, kommer äntligen att få gå på semester när den här veckan är slut. Tråkigt nog jobbar jag ju på söndagen men det är inget att göra åt... Ska ju iaf avsluta den med att gå på 1årskalas.. =)

Och jag tror att veckan kommer gå fort då jag jobbar 6 av 7 dagar plus att jag  har lite inplanerat. Men som sagt det bästa är ju det som är längst ner på min tavla... =)


 


Fick ryck strax innan helgen och bokade Fina för att göra klart klädkammaren. Så jag, Fina och Emma åkte till Ikea och bahaus och shoppade loss.. =) Gick smidigt!

Väl hemma ska Emma bygg ihop mitt nya skoskåp men där ser ni tog det stopp! Vi fick vara med om nått som aldrig skett... Ena långsidan saknade 8 hål. Så det går inte att bygga ihop så den ska vi reklamera.. Tråkigt.. Men det var ju inte det värsta.. Geniknölarna Jessica och Fina hakade upp sig på lampknappen! Varöfr?!? Ja säg det.. Troligtvis skulle den inte ens störa, men nu tänker jag inte ens mäta och kolla det.. Så iaf jag hade planerat allt åt höger bara för att vi då skulle slippa betongvägg. Meeen som sagt då uppstod det här "problemet" med lampknappen och vips så hade vi skruvat upp alla reglar på långväggen utifrån vänster sida och vi var så nöjda..... Ända tills, ja precis, vi skulle borra i kortväggen och den är i betong!!!

Vi vart aningens irriterade men ikväll efter jobbet ska jag gå och låna samma borrmaskin som sist. =) Tack gode gud för nya kontakter.. hahaha...


Så på onsdag borde det stå klart.. =) Och på torsdag får jag främmande så det borde ju bli toppen..

Vill ni ha en sneek peek?? =) Här kommer den!

 


Det blir skitbra!! =)


Nu ska jag sminka mig och åka ner till jobbet.. Blev en heldag idag igen.. Skulle börjat 12 men vad gör man inte för lite extra timmar.. =)


Massa kramar

/
Jessica

   

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards