jessica-mywords

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jessica - 4 juli 2011 21:22

Trodde jag fått den där kortförkylningnen som gått men icke då.. Nu har jag ju haft den i snart en vecka och är fortfarande täppt och dessutom verkar det som att det gått in i bihålorna igen.. SUCK! jag tycker det känns som jag nyss hade det!

Fast å andra sidan kanske inte var så nyligen.. =( hahah


Har haft en underbar helg. Verkligen!!

Lördagen blev ju super tillslut och det är jag så glad för.. Tack alla ni som var med!!

Uppskattas massor!!


Idag har jag slingat håret... Känner mig lite gråhårig men jag är nog inte det.. =P Hoppas jag vänjer mig annars blir det nog att kasta i en färgning, och det HELST innan ondsag men det kommer ju inte hinnas. haha well well..


Nu ska jag gå och lägga mig är fortfarande sliten efter lördagens bravader.. =) Men det är det heltklart värt!


Massa kramar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards