jessica-mywords

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Så gott som redo

Av Jessica - 11 oktober 2011 18:39

Underbara tisdag!


Jag har verkligen tagit det lungti dag. Efter en låååång sovmorgon och en lång frukost till VBÅ tog jag mig i kragen och gick på en prommenad. Behövde köpa mjölk och lite annat så jag tog mig en sväng innan. Väl hemma börade jag med städningen. Japp det vra dax igen, får ju folk hit på lördag så det är bäst man sköter sig. =)


Slappt och skönt och nu sitter jag ich väntar på att maten ska bli klar och att fotbollen ska börja men den får jag vänta på ett bra tag inser jag.


Tididgare inlägg om Tioman kan ni glömma.. =p för det ligger nämligen på fel sida för den här "lilla" trippen jag ska göra.. haha men men kommer få se så mycket annat så det får ju gå iaf.. ;)

Kan säga att jag aldrig har googlat så mycket i hela mitt liv som jag har googlat de senaste 1 1,½ 2 veckorna.. haha.. Allt från resemål till väskor, myggnät och vaccinering. =)


Imorn är det jobb igen och en promme med sandra efter åt. Var länge sen nu förrutom den som blev i söndags! Skärping på oss!


Höstkramar!
/
Jessica

  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 december 2013 09:00

Nu är klockan 9. När som åker P och tränar då ska jag kolla in gårdagens och dagens julkalender innan jag börjar städa. :) Under dagen kommer det droppa in lite killar så jag flyr kvällen till syster så de får ha grabbkvällen i fred. :) N...

Av Jessica - 5 december 2013 20:33

Insåg precis att jag inte lyssnat när erikslund shoppingcenters reklam gått på tvn... Okey nån dag att man har extra öppet som tex nere på stan förr, öppet till 22 eller va det var och kallade det tomtenatta. Okey om man utökar och har fler tomte...

Av Jessica - 3 december 2013 19:57

I duschen började jag visst sjunga jullåtar och fick panik när jag inte kunde en enda hel text. Så nu har jag setat här i soffan å lyssnat på Peter Jöback så klart!! ;) och måste erkänna att jag skäms att jag nästan glömt bort hur jävla bra han är!! ...

Av Jessica - 2 december 2013 13:53

Helgen sa bara swich men tääänk så mycket kul jag han med. I lördags hängde vi med Therese och hade fru/brud-hippa. Var på arosfortet, på spa och avslutade med en middag hemma hos fina. Tror nog vår lilla indianfru var nöjd efter dagen. :) vi var...

Av Jessica - 27 november 2013 22:30


Blev inte alls som tänkt med mina blommor.... Får fundera lite och kanske ändra nå... Kram / Jessica ...

Ovido - Quiz & Flashcards