jessica-mywords

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Jessica - 11 oktober 2011 18:39

Underbara tisdag!


Jag har verkligen tagit det lungti dag. Efter en låååång sovmorgon och en lång frukost till VBÅ tog jag mig i kragen och gick på en prommenad. Behövde köpa mjölk och lite annat så jag tog mig en sväng innan. Väl hemma börade jag med städningen. Japp det vra dax igen, får ju folk hit på lördag så det är bäst man sköter sig. =)


Slappt och skönt och nu sitter jag ich väntar på att maten ska bli klar och att fotbollen ska börja men den får jag vänta på ett bra tag inser jag.


Tididgare inlägg om Tioman kan ni glömma.. =p för det ligger nämligen på fel sida för den här "lilla" trippen jag ska göra.. haha men men kommer få se så mycket annat så det får ju gå iaf.. ;)

Kan säga att jag aldrig har googlat så mycket i hela mitt liv som jag har googlat de senaste 1 1,½ 2 veckorna.. haha.. Allt från resemål till väskor, myggnät och vaccinering. =)


Imorn är det jobb igen och en promme med sandra efter åt. Var länge sen nu förrutom den som blev i söndags! Skärping på oss!


Höstkramar!
/
Jessica

  






Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards