jessica-mywords

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Jessica - 18 juni 2010 16:47

Ja jag som kommit på vilka kläder jag skulle ha ikväll och imorn... skitbra var det ju.. men nu när jag ska klä mig för kvällen så funderar jag på om man skulle skifta.. eller om jag ska ta bort den gröna el ta nått helt annat.. SUCK! Funderar alvarligt på att tvinga Fina och sätta sig på cycklen och komma hit och hjälpa mig.. men jag vet att hon ska få besök av Emma.. och jag tror inte hon orkar åka hit bara för det..=) Jag förstår det.. haha..


Det regnar ju inte längre iaf.. alltid något.. frågan är om jag ska gå ner el ta bussen.. beror nog på hur snabb jag är och hur länge jag ska vela om kläderna och hur länge jag ska hålla på här..=P


Fan fan fan fan fan.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ringer nog syster..

Kram på er!
/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards