jessica-mywords

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Jessica - 15 juni 2010 08:39

J's söndags middag med efterrätten... Det var som sagt var gott men inte godare än burgaren.. (guuud vad jag tjatar om den) hahaha

             

    


Här är lite nytillskott i gaderoben..=) 

        

Ser ni...?? Här är de billiga brallorna.. =) De ser inte så mycket ut för världen på galge (dessutom FEL galge) men de kommer va skitsnygga till det jag har tänkt.. Bara 3 måndare kvar till att den dag jag har tänkt använda de..=P

Kjolen hittade jag nere på stan när jag jobbade där i söndags.. Sista dagen på ½ priset så 89.50 Tycker det var alldeles utomordentligt bra pris för en kjol.. =)

Och koftan med lite puffärm.. oxå den ½ priset.. =) kostade lika mycket som kjolen.. Man kan fynda även på mitt jobb.. haha....


Det är sol idag,.. men det är väl som det avr igår, det ser jättefint och varmt ut men när man kommer ut så är det sviiiiinkallt... Uscha..

Tänkte på en sak här om dagen... När börjar man bada?? Det är ju sommarn men inte en chans att jag skulle hoppa ner i mälaren nu...

Troligtvis minns jag ju helt fel men jag har för mig att så fort man hade fått sommarlov så började man bada men jag kan ju som sagt var ha fel..

Känns bara som att man börjar bada senare nuförtiden.. eller??


Tack Cissi... och du..

 Det är inget fel på orange och lila men jag har en tendens till att blanda ihop de 2 precis som jag gör med höger och vänster.. Vet inte alls varför men jag gör det.. och tack Therese för ditt erkännande... NU känner jag mig inte lika ensam.. hahaha...


Nähe... jobbet kallar.. hmmm inte så roligt just nu.. men bara för att det är tråkiga saker att förbereda.. hahah..


Kramar

/
Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards