jessica-mywords

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Jessica - 14 juni 2010 07:36

Om man inte räknar den här dagen så är det 11 måndagar kvar att jobba i sala.. =) Ja jag håller på med nedräkning.. =/


Självklart är det både ock med att sluta men jag menar det finns ju både telefoner och fejjan now days så man kan ju hålla kontakten iaf med de man "lämnar" bakom sig..=)


Hur som helst så innebär detta att det är 82 dagar kvar till sista dagen och 85 dagar kvar till första. =D OCH 4 veckor av de har jag semetser!! Hell YEAH!

Jag vet att jag är nördig haha...


Maten igår var god.. men den slog nog inte hamburgaren.. Fick liten efterätt oxå... B&J's mmmmm muuuums säger jag bara... =)


Och allt detta med det Kungliga bröllopet.. Jag tycker det är roligt att de får gifta sig med tanke på hur allt ligger till där och en liten del av mnig tycker att det ska bli roligt att kolla på det och så men hallå tv-kanalerna?!?!?!?!?!

De har på en kanal 1 timme varje morgon och en halvtimme varje kväll ett särskligt program som de säger ska handla om Det Kungliga Bröllopet men jag vet inte om jag tycker det gör det... Det diskuteras hur de ska klara kriser i framtiden de spekulerar i både det ena och andra som jag personligen inte tycker rör själva bröllopet...

Och jag undrar hur mycker de har lagt ner på det här projektet för 2 dagar i rad visade de samma repotage 3 gånger.. 1 gång på morgonen 1 gång på kvällen och 1 gång på morgonen där på?? Asså ärligt?

Kan de inte bara ta kanske 3, 4 dagar innan att visa och prata om det då kanske det finns nå vettigt att säga... Eller??



Som ni kanske märker så har jag fått lite skrivenergi igen.. Hoppas ni blir glada..=P


Nu ska jag rota fram mitt kontonr för jag ska minsan inkassera som money idag.. =)


Hoppas på en fin dag idag!!
Massa kramar

/
Jessica

  



OBS!!! Kom på förutom nedräkning till sista dagen, första dagen, semester och Kungliga bröllop så har det kommit till den dagen då vi kan räkna ner dagar då lilla tjej-Monstret kan ploppa ut.. =) Som sagt Fina nu är det inte månader kvar längre.. ;)



Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards