jessica-mywords

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Jessica - 13 juni 2010 19:03

Sköna söndag.. nja.. arbete stod ju på schemat idag... 4 timmar som gick nästan för fort... Kändes lite dummt för jag känner att jag inte gjorde så mycket nytta... Pratade mest.. =/ Men men som M sa.. Ibland får man ha sånna dagar...


Tog en fika på Gränden med Jonna innan hon visade "nya" lägenheten för mig och körde hem mig.. Tack snälla! =)  Kom precis i spöregnet.. det som vaaar så fint  när jag gick ner vid 11...

Det är nästan översvämning på vägen som går upp mot Skallbergskorsningen och alla bilar verkar tycka att det är asroligt att köra och göra våååågor som kastar sig upp över trotoarerna..


Tack Fina... =) Bilden har jag tagit själv..


Insåg inte att jag var så hungrig som jag faktisgt är.. J har gjort mat och håller på å lägger upp maten just nu.. ska bli spännande att se vad det blir idag...Söndags-hamburgarvarianten är svår att slå för den var enormt god... =)

  

Tror jag har visat den förut men den tåls att dräggla över igen... =)


Har lite klädångest inför helgens bravader... Har lite tankar men vet inte om det kommer bli bra..
Däremot måste jag ju säga att jag köpte ett par byxor som jag tänkt ha till premiären i höst för, håll i er, 40kr.... Japp 79.50 och ½ priset.. ojojoj helt värt för att kanske bara använda en weekendöppning.. hahaha... Men vi får se jag kanske kommer ha de redan på fredag.. Det beror på lite hur vågad jag är... och jag måste dessutom ha pumps till och jag vet inte om jag kommer orka gå i de hela kvällen... men det visar sig.. Det är inte riktigt en byxa som är jag men den är häftig och jag vill ha lite mer kläder som inte är så vanliga och tråkiga och så j*vla neutrala.. =)


Nu mat!!


Kramar

/
Jessica

  


Av Jessica - 13 juni 2010 10:04

JO då... det är sant... Igår när jag skulle åka hem från jobbet upptäcker jag en skada på bilen.. nån har kört in min bil... och denna gång är det inte bara en lampa som gått sönder utan nu är det en plåtskada... OCH ingen skyldig..

Jag var så arg och ledsen igår så jag började nästan grina när jag satte mig i bilen... men jeanette åkte med mig så jag höll mig.. Sen av andra orsaker så blev det inte bättre.. Jag är så trött på alla dessa utgifter som jag/vi får betala som inte egentligen behövs.. så tråkigt och att en person kör på å skadar en annan bil utan att lämna medelande det gör mig nästan ursinnig...

Men jag har anmält skadan till polisen och till försäkringsbolaget..... Och vad gör jag??!??! Jo anmäler att skadan är på fel sida av bilen... Enligt poliskvinnan som jag ringde upp och frågade så spelar de ingen större roll men sen sa hon att jag ska ringa försäkringsbolaget på måndag och så avslutade hon med ett;"Lycka till!" Som jag inte kunde avgöra om det var ett ärligt "lycka till!" eller ett ironiskt med en underförståd text som löd "Lycka till med att få försäkringsbolaget att tro dig nu!" Suck jaja.. vadf ska man göra när man har uppenbarliga problem med höger och vänster och orange och lila..=P

Kan ju slänga fram en fråga till dig Sandra..  Vad skulle du gjort om jag hade ringt dig om detta..?? =)


Jaja nog om detta..

JAG ÄR JU GLAD FÖR EN ANNAN SAK!!!!!!!!!

Japp jag har ju fått jobb.. eller ja jo men det har jag men jag är ju inte arbetslös... =) kanske man kan säga ett nytt jobb, eller ett nygammalt jobb... eller haha.. Det är ett nytt jobb på en nya butik i samma företag, 1 ny att arbeta med och 5 som jag har jobbat med eller jobbar med... Det ska bli jättekul och jag tror att gänget är ett lag av världsklass på att arbeta och jag tror vi kommer komplitera varandra otroligt bra på alla sätt och vis... =)


Den 4 september jobbar jag och Jeanette sista dagen, ja för hon ska ju oxå med till storstaden. =) Då har vi bestämt att vi ska fira vårt nya jobb med skumpa på eftermiddagen/kvällen.... =) Och sen den 7 åker vi till Göteborg precis som jag gjorde med salagänget...

Det som slog mig var att jag kommer ha jobbat exakt 2 år när jag slutar. För torsdagen den 4 september 2008 räknas som första dagen och då åkte jag till Göterborg med sala och i år 4 september jobbar jag min sista dag som sagt var.

Lite coolt.. =)


Nähe mina vänner... jag ska ta och fixa håret.. ska nämligen ner på stan och jobba i citybutiken.. Känner mig lite trött men det har jag vart i flera månader nu så det är inget nytt... men jag insåg i tisdags att, att jobba 9 dagar i sträck inte gör saken bättre..=P


Massa kramar

/

Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards