jessica-mywords

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Jessica - 12 maj 2010 09:35

Jaha bara för att jag var duktig..

Jag åkte ner till förådet och skulle rensa.. Bra där! Ja men när jag kom dit och hoppade ur bilen så stog det en ganska äcklig man och rökte vid dörren... Tänkte väl inte mer på det mer än att det var typ 2 gången det var folk där samtidigt.. Men när jag kommer in så ser jag att det är i förådet brevid han är och då fick jag panik.. Det var ju inte nån snygfging precis.. Axel-långt grårisigt hår och allmänt ofräch.. Fick dåliga vibba på en gång och när jag gick mot vår dörr kände jag en stank av nått slag.. alla hans saker var utdraga framför vår dörr och jag hade inte haft en chans att börja tömma mina grejer.. För det är precis så jag gör när jag håller på...

Så vad gjorde jag..?? Jag smsade i panik till J och sa som det var... jag klarade inte av att vara där själv.... Tog en stor ljusstake och en tavla och stack... Allt detta vilket inte var så mycket gjorde jag undertiden gubben rökte klart... Han var trevlig och höll upp dörren åt mig.. men iaf han var äcklig....!! 
Och nu sitter jag här.. KUL! Nej.. jag som verkligen kände för att börja.. Men jag får väl duscha och lite såna saker istället... Sk göra mig klar till syster slutar... Så kanske hon kan hämta upp mig... =)


Trevlig onsdag!
Kramar

/
Jessica

   

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards