jessica-mywords

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jessica - 11 maj 2010 19:58

Näe det är verkligen inte varje dag som man kollar på klockan precis när man öppnar porten hemma och inser att hon bara är 18.45 och att man inte behöver gå till affären.. Idag var en sån dag..=)

Så nu har jag precis ätit.. provade en ny grej men det blev nog inte riktigt som det skulle.. gott iaf dock...

Funderar på om jag ska ta och fixa lite kafe.. borde inte men efter som jag är ledig imorn så tänkte jag att det inte gör nå och så kanske jag orkar va vaken till J kommer hem från jobbet... 


Imorn är jag ledig och ska till syster för kusin kommer och firar Anton.. Vi ses ju inte så ofta så man får passa på.. Men innan dess ska jag ta mig till förådet.. Nu ska det bort!!! Var upp och kollade vårt föråd här i huset..OJ ojoj oj säger jag bara... det är inte ens hälften så stort som det vi har idag så det blir verkligen att rensa.. Ska försöka hitta kartongen med glasen till Lena...


Nu blir det lite tv... och kaffe.-=)

Kramar

/

Jessica

  

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards