jessica-mywords

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Svårt att förstå...

Av Jessica - 16 juni 2010 07:48

Jag har så svårt att förstå att man kan vilja en annan människa så illa... Att man efter nästa 20 år i ett samliv helt plötsligt vänder och vill den andre så ont.

Inte verkar nöja sig för en den andra parten är helt krossad.. Och då menar jag inte bara krossad som i odret krossad utan verkligen KROSSAD...

Det är för j*vligt att se på..

Jag kan inte bara se på..

 

Så jag har fiskat runt lite och har hittat det jag sökte..närmre än jag trodde. Hoppas det glädjer lite... Kan ju iaf vara till hjälp.. Tack Tina! Jag återkommer om hur det blir... =)

Det är tur att vi iaf kan få vår vän att skratta och le ibland.. Jag skrattade igår när jag sa;

"Jag vill så gärna hjälpa dig på nått sätt!"

Vän; "Vad då?? Fixa ett nackskott ?? "

Nog för att jag försöker göra det mesta jag kan för mina vänner så blir nog det lite svårt.. Har lixom inte riktig de kontakterna.. haha
Vännen vad tror du om mig..=P


På fredag går första personen på semester i vår butik.. sen torsdagen innan midsommar går 2 till.. Och Jag och Jeanette ska flumma runt med extrisarna.. =) HAHA! Vi ska piska som f****n! hihi... Och så helt bara så där kommer första personen tillbaka och veckan efter det kommer andra 2 men vet ni de kommer vi inte träffa för då har vi gått på semetser!! Whi ni ser det kommer gå fort..


Kom på i duschen vilka kläder jag ska ha på mig i helgen.. =) Fredagen så ska man ju va lite halvfin..=) Så då kommer det bli nya vita top/blusen med antingen ljusa leans el gråa leggingsen med rynk... Och på lördag blir det nog jeans och min gröna skjorta.. Trivdes bra iden.. så... Det blr nog bra.. =)


Tror att jag kanske har vitaminbrist... Typ B.. Haha.. Ja men är det inte då mankan vara trött och tappa massa hår..:?? =) Ska nog kolla upp det där... Men det är ingen idé att kolla på internet för då har jag nog en obotlig sjukdom efter det.. =P


Grattis till Sandra för hon fyller år idag! HURRAAA!!!!


Ska nog göra mig klar och sen åka så jag kan berätta för min vän vad jag har hittat....


Kramar i ett konstigt sommarväder!
(Jag vill ha konstan värme ala´20 grader minst!!)

/
Jessica

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 7 december 2013 09:00

Nu är klockan 9. När som åker P och tränar då ska jag kolla in gårdagens och dagens julkalender innan jag börjar städa. :) Under dagen kommer det droppa in lite killar så jag flyr kvällen till syster så de får ha grabbkvällen i fred. :) N...

Av Jessica - 5 december 2013 20:33

Insåg precis att jag inte lyssnat när erikslund shoppingcenters reklam gått på tvn... Okey nån dag att man har extra öppet som tex nere på stan förr, öppet till 22 eller va det var och kallade det tomtenatta. Okey om man utökar och har fler tomte...

Av Jessica - 3 december 2013 19:57

I duschen började jag visst sjunga jullåtar och fick panik när jag inte kunde en enda hel text. Så nu har jag setat här i soffan å lyssnat på Peter Jöback så klart!! ;) och måste erkänna att jag skäms att jag nästan glömt bort hur jävla bra han är!! ...

Av Jessica - 2 december 2013 13:53

Helgen sa bara swich men tääänk så mycket kul jag han med. I lördags hängde vi med Therese och hade fru/brud-hippa. Var på arosfortet, på spa och avslutade med en middag hemma hos fina. Tror nog vår lilla indianfru var nöjd efter dagen. :) vi var...

Av Jessica - 27 november 2013 22:30


Blev inte alls som tänkt med mina blommor.... Får fundera lite och kanske ändra nå... Kram / Jessica ...

Presentation


Bloggen är för mina vänner så de kan hålla reda på vad som sker och inte sker i mitt liv.. Ni andra är naturligtvis oxå välkomna att läsa... =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards